Gå til innhold

Konkurranse 12

Ranger emnet


Blugh

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by daskekost

 

Du kunne nå i det minste ha fjernet bakdørene på bilen, ser liksom ikke poenget med bakdørene .. dem har liksom ikke sin funksjon.

 

Dekkene er alt for lav oppløsning på .. finn noen med større oppløsning så blir det der bra. samme med ralysn på siden..

 

Det dekket på høyresiden av bilen, ser liksom så .. kantene ut... og det stopper liksom.. U C ?

 

Hva er det slags rift i front fangeren ?

 

Håper det ikke tar det ille opp, men hele poenget er vell å få ting så man kan forbedre (?)

 

hahaha, la faen ikkje merke til at eg glemte å fjerne bakdøren :D hahaha så stygt :op

 

vet om det med for lav oppløsning på diverse deler, men eg hadde ikkje tålmodighet til å finne bedre bilder ;)

 

og riften i frontfangeren ser mest ut som et uhell fra min side .P

 

venstre framdekket var det siste eg satt på, og det mangler en bit av det.. stresset faktisk en del med å få det på plass, for når eg plasserte det så du ikjke så at det mangler en bit, sto jo det midt under bilen :P klokken var vel 4 om natten, så eg bare lot det stå til.. får litt lyst å lage nytt bidrag egentlig, får se ka eg finner på når eg ikkje får sove i natt :) de siste nettene har eg stått og rånt til rundt 6 om morgenen i stedet for å photoshoppe..

 

tar ikkje noe ille opp, får jo bare noen tips å tenke på neste gang eg lager til noe..

 

kehsi, din var skamtøff forresten :) utenom at det ser ut som om felgene heller utover øverst, motsatt av vanlig liksom.. husker ikkje ordet for det no, noe på c.. "motsatt noe på c enn vanlig" :)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår