auto82 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Har vært litt uheldig med å søle bensin på asfalten hjemme. Det har blitt sorte flekker etter dette. Hva er den beste måten å fjerne slike flekker på? Må da kunne gå an å få det vekk? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Hell bensin over resten av plassen, så ser asfalten ny ut. ;) Neida, bare kødder. Har noen svøre flekker etter diverse væsker jeg også. Alle tips mottas med glede. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 diverse væsker? hehehe tidlig på morran for meg, ler av alt :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 ;) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Ha litt motorvask eller noe annet sterkt rengjøringsmiddel. La det virke litt, og så hell over med kokvarmt vann.. Kost litt etterpå... Jepp... Hjemme er pappa livredd for når bilen står og lekker olje på steinene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 En kompis av meg er nøye med gårdsplassen sin. Han tar med seg en propan-brenner, en slik rørleggere bruker, og brenner bort oljeflekker på steinhellene. Dette fungerer rimelig bra, sikkert på bensin også. Med asfalt som underlag ville jeg først benyttet mororvask og spylt med vann etterpå. Brenner kan sikkert lage brennmerker i asfalten siden det er relativt mye olje i asfalt. Prøv på et sted som ikke er så synlig først? Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 finnes det ikke slik spesial sand da? eller wtf det er.. funker på betong ivertfall. tror det var en post rundt her en plass om det. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 bruk kun vann!!! eventuelt varmt vann! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 zalo og skurekost! Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Propan brenner? Er det ikke farlig å snu denne brenneren opp ned da? Flammen er jo øverst. Klør meg i hodet.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 ZALO Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 gutta er dere helt dumme eller? avfetting og drit akkurat som bensin ødlegger nemlig asfalten!! innen 1 mnd har han 1m dypt hull rett uttafor huset sitt!! om du vil bruk varmt vann. om ikke la det regne vekk av seg selv. værre er det ikke.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Bensin spiser opp asfalten den og, men Zalo nøytraliserer den... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg