eko004 Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Selger et effektfilter for chevrolet med tbi stystem. Passer for 4,3, 5,0, og 5,7 liter motor. Importert fra USA, selges da det ikke passer på min astro pga. plassmangel. Pris er 1500,-. Se link under. Nytt, ikke brukt. Ring eller send sms på 47400304, legg mld her eller send mail på eivi-ko@frisurf.no http://www.prolightstar.com/air_intake/ais_tri_g03.html Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch22 Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Ikke det at jeg trenger delen, men tar du deg ikke vel godt betalt? Siter 5.0L 345hp Motorsport motor, 4tr manuell, Currie bakstuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Godt betalt? Dette er så nært det jeg selv ga så jeg vil ikke si godt betalt. Ga 100 dollar pluss 12,5 i frakt innenlands i usa. Betalte så 24 % mva på både varen og frakten hit, som også ble litt. Totalt kom det på 1447,65,-. Hva er så godt betalt for det. Jeg tjener en drøy femtilapp. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Det er godt betalt, normalt når du selger noe(med mindre du er forhandler) slår du av på prisen! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Gjelder det i bilmiljøet også? Hvis du selger f.eks en ubrukt sofa forventer alle et digert prisavslag ift nypris. Har imidlertid sett flere deleannonser i bilmiljøet der ting selges ubrukt for samme eller høyere pris enn nytt, og det virker som om det er aksept for det. Rart egentlig. Forøvrig betalte jeg 9,8 kroner pr dollar sist jeg kjøpte varer direkte fra USA. Det var fra 3 forskjellige forhandlere og i tillegg noe småtteri, slik at frakten ble ugunstig høy i forholde til varenes vekt. Sier ikke mer... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Varen trekkes for salg. Jeg beholder den selv til jeg får bruk for den.....en eller annen gang. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Innser at jeg ikke får bruk for denne likevell. Selges for 1000,-. DET er vel ikke så dyrt. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Kan den passe på en vanlig edelbrock gasser-? Er det "svarte" høyt? altså hvor høyt er det i cm...har liten plass... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Den svarte luftfilterboksen er vel ca. 14-15cm høyt tror jeg. Og den passer sikkert på en vanlig gasser hvis hullet i luftfilterboksen på dette er lik det som er på den originale du har på din. Kan måle nøyaktig i kveld når jeg kommer hjem. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by eko004 Den svarte luftfilterboksen er vel ca. 14-15cm høyt tror jeg. Og den passer sikkert på en vanlig gasser hvis hullet i luftfilterboksen på dette er lik det som er på den originale du har på din. Kan måle nøyaktig i kveld når jeg kommer hjem. Okay..hvis det er så høyt så får jeg ikke plass :( Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Da har jeg målt høyden, den er litt over 14 cm, så da får du vel ikke plass. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Prøver igjen. Noen andre? Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Prøver igjen før jeg legger den på hylla. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg