Gå til innhold

Tivoli i intrumentpanelet mitt

Ranger emnet


Breisladdern

Anbefalte innlegg

Har tivoli lys i instrument panelet mitt..

 

Alle de røde lysene begynner å lyse på turtall.. slik var det i hvertfall før. Intill i dag, nå lyser de hele tida..

 

Mener "brake Failure" "Parking Brake" "AMP" og "EGR"

men oljelampa lyser ikke... merkelig..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ta ut instrument panelt, går fort d, 2lr4 skruer bak noe deksle der, så se etter om turtalls ledningen ligger inn på en anne ledning, den gir jo konstan spenning da, så treffer den noe som har me lysene i dashborder å jøre så vil de ogsp lyse;) lrs kan d være jordings feil:) se litt da vettu;)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok jordingsfeil.. i dag var bilen helt død for strøm.. fikk dyttet den i gang, men den stoppet med en gang jeg skrudde på vifta eller lysa.. så kjørte jeg litt fort på en fartsdunp slik at jeg fikk ristet litt på ting.. Da slukket de lysene og jeg fikk tilbake strømmen.. Må være noe som ligger og kortslutter batteriet..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nå sluttet dynamoen og lade...

Byttet dynamo og den virket fint i noen timer, så var batteriet tomt igjen...

 

Kan virkelig den andre dynamoen jeg satt i også ha tatt kvelden?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var seriøst ment sjøl om det virka litt sarkastisk, var litt sarkastisk ment og men...

 

Har sett utrolige feil pga gåen sikring, eks. motor vil ikke gå på tomgang, sikring til tomgangs/stopp-ventil.

 

Men hørs ut som du har en alvorlig el. feil.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Granada3.0GL

Var seriøst ment sjøl om det virka litt sarkastisk, var litt sarkastisk ment og men...

 

Har sett utrolige feil pga gåen sikring, eks. motor vil ikke gå på tomgang, sikring til tomgangs/stopp-ventil.

 

Men hørs ut som du har en alvorlig el. feil.

 

skreiv innlegget på voirspeil:cool:

men jeg er helt enig at sikringene på 240 er no dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår