Gå til innhold

Perel Import Civic demobil

Ranger emnet


Perel Import

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lagt ut noen nye bilder: http://photobucket.com/albums/y231/Perel/Civic%20prosjekt/

 

ikke så mye som er gjort og vil bli gjort før "sommern" er over, som var planlagt. Kommer sterkere tilbake neste år..zzzz

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke stresse med et sånt prosjekt. Fet bil du har. Civic som er tingen. GLeder meg til å se ny motor i bilen og at du får bilsteroen 100%

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke stresse med et sånt prosjekt. Fet bil du har. Civic som er tingen. GLeder meg til å se ny motor i bilen og at du får bilsteroen 100%

 

Sant nok, men greit å få ting litt ferdig etterhvert å:) Du begynner vel å nærme deg ordnings med bilen også nå!?

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men greit å få ting litt ferdig etterhvert å:) Du begynner vel å nærme deg ordnings med bilen også nå!?

 

Ja, jeg har til og med kjørt med bilen. Fikk skiltene på fredag og jeg har testet bilen. Og alt funker som det skal, bare jeg får den ECUen. Den vi prøvde funker / funker ikke. Få fikser sånn småteri som vifta i coupen, tuten(nytt ratt som du vet) og km/t nåla (satt på andre skiver).

 

Sorry offtopic.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en ting å innrømme, det lambokittet er helt forjevelig!

- løfter jo ikke døren nok til at en kan gå normalt inn i bilen, det er snakk om å sneggle seg inn.. (så deg på gatebil takk)..

men ellers er bilen kjempetøff, baklyktene må være de mest perfekte ever! - særlig til din bil, der er de kjempepene!! cheers

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en ting å innrømme, det lambokittet er helt forjevelig!

- løfter jo ikke døren nok til at en kan gå normalt inn i bilen, det er snakk om å sneggle seg inn.. (så deg på gatebil takk)..

men ellers er bilen kjempetøff, baklyktene må være de mest perfekte ever! - særlig til din bil, der er de kjempepene!! cheers

 

Løfter a nok syns jeg. Gå normalt inn skal man ikke i racer bil vettu :cocain:

Men kan innrømme at kvaliteten på hengslene ikke er av det beste. Knirker en del, og er tidvis litt harde og få opp eller igjen.(kommer å går litt).

 

Ellers takk for skryt cheers

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter a nok syns jeg. Gå normalt inn skal man ikke i racer bil vettu :cocain:

Men kan innrømme at kvaliteten på hengslene ikke er av det beste. Knirker en del, og er tidvis litt harde og få opp eller igjen.(kommer å går litt).

 

Ellers takk for skryt cheers

 

Syned med de bulkene på sjermene. Kommer vel av de dørene?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår