ClusterOne Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by robertdn 99 mod ja, med 2001 facelift (xenon/"angeleyes" foran og neon kjørelys bak) Pen bil.. lurer på om ikke du har kjørt forbi meg i sommer.. E6 etter Klemmetsrud ut mot Tusenfryd.. klin lik bil iallefall. :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com denne er jeg deleier på: Engelund sin gamle? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ja det er den, Mye måtte dere ut med Ble det under 100tusen til slutt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 etter å ha lest hele tråden, så må jeg også slenge meg med her er bilde av gammelopeln, ikke så forferdelig mye å se på, men den er morro på vintern :) (bakhjulstrekk) med tiden håper jeg å få penger til å gjøre noe med den.. (ja jeg vet, senkesett) skjørt og en liten vinge venter hjemme i garasjen, må enda lage fester til vingen, og finne en måte å få fast skjørta.. Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by ClusterOne Pen bil.. lurer på om ikke du har kjørt forbi meg i sommer.. E6 etter Klemmetsrud ut mot Tusenfryd.. klin lik bil iallefall. :D Kjøpte den for ca 2 måneder siden, så da må det ha vært forrige eieren. Men den blir nok mye å se på treff fremover, kan ikke ha en slik uten å kjøre den på bane imho :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by triggerhappy Vanvittig grom bil robertdn! Råeste bilen på forumet, etter min smak. hapyhappy Takker ! :) Du vant nettop en runde eller to eller tro som passasjer på våler eller rudskogen, if you want to ;) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by BMW-323 Ok, det jeg tenkte. Siden du har 99rattet. Er det carbonschwartz du har? Eller er det kanskje sånn nachtblau eller hva den heter.. Noen som kan BMW ja :) carbonschwartz er fargen. Rattet er forøvrig bortimot perfekt. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Her er det bilder av bilene mine, 2000-Corollaen er solgt, men sånn så den forrige bilen min ut, flere bilder kommer. Bare å følge med! Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Lekker bil robertdn! Hadde gjort seg med en sånn ja. hehe ;) Alex: Håper dere fikk den under 100k..? Har vel vært til salgs i to år eller noe sånn den..? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by robertdn hapyhappy Takker ! :) Du vant nettop en runde eller to eller tro som passasjer på våler eller rudskogen, if you want to ;) Flere konkurranser på den eller :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 robertdn: Du har sett E39 M5 vidoen som har 310kmt:) ? Jeg la den ut her på forumet..men lurer på om den ble stengt.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by triggerhappy Engelund sin gamle? er nok det ja, møe forbedret selvsagt:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com er nok det ja, møe forbedret selvsagt:) var vel ikke så mye og forbedre på den bilen men, prisen? :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by robertdn hapyhappy Takker ! :) Du vant nettop en runde eller to eller tro som passasjer på våler eller rudskogen, if you want to ;) Det skal jeg love deg at jeg har lyst til:) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Sånn...så får dere sett bilen min også.. Har ikke fått den enda da, tar vel en ukes tid til..men jeg skal sørge for at det kommer noen skikkelige bilder av den da. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg