Mr.X Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 må vel legge inn et jeg også.. Blien kommer til salgs nå i vinter..:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Får legge ut noen nyere bilder da. Nå senket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Synes bilen kanskje begynner å bli litt kjedelig... Har kanskje blitt litt vant med den... Er det noen som har forslag til modifiseringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Solfilm Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 og kanskje noen nye baklykter... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Offtopic: Er det en 1.8T ? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 m'm Helt orginal også! Foreløpig... Det er en 1.8TQ, manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Okey, syntes bilen var fet sånn som den var nå jeg... :rolleyes: Ville ikke gjordt noe mer med den. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 ja den audien er kjedelig, kun andre felger og dekk holder ikke på en audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Er nok mer enn felger og dekk som er byttet... Man må nok kjenne Audi ganske godt for å se hva jeg har forandret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 PetterJacobsen: Minner om RS6-bakende på bilen? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by tekNetium PetterJacobsen: Minner om RS6-bakende på bilen? Tja... RS6 har ovale potter, annen støtfanger og større spoiler. Jeg synes ikke RS6 spoileren var noe fin (for stor), så jeg kjøpte BMW M5 spoileren istedet. Eller så er den lik;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 American lada m. plast Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg