Magnum_pi Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Fin Audi! Og jeg syns egenlig ikke sedan-versjonen av de er så all verden.. Men den der var ganske strøken :) *lagre bilde* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by TurboXs her den blitt din nå petter. hva ble det ut av filminga til tore på lørdag da. bare rot som vanlig Ble mye rot, men vi har jo noen fine sekvenser der du står og synger:) Skal se om vi får vist det på storskjerm på Gatebil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by Cozzie Fet Audi, PetterJacobsen ;) Hva er det med bakluka? Er det en bitteliten spoiler som staar paa der? Eller er det noe som er standard paa A6 03? Nei, den er ikke standard! Det er en spoiler fra et annet bil merke som også kommer fra Tyskland.... Mer sier jeg ikke ;) Synes den spoileren var MYE finere en den vingen som RS6 har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by NaitS Bilde er tatt i fjor. Etter den gangen er det kommet soting på vinduene, pioneer merket er tatt vekk, Effektanlegg fra org. grenrør og k&n filter Jeg håper inderlig at du i tillegg har lakkert front fanger'n din og side skjørtene!!! Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Nei, den er ikke standard! Det er en spoiler fra et annet bil merke som også kommer fra Tyskland.... Mer sier jeg ikke ;) Synes den spoileren var MYE finere en den vingen som RS6 har. Syns den var veldig lik på "spoiler" som eg såg på ein '99 BMW.. men den va vel kanskje ikkje så bua.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Handlet digitalkamera idag, så her er noen bilder av babyen min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 et til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 sweet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Var du på Rudskogen i pinsehelga i år Bullitt? Mente jeg så bilen din på banen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Stemmer det! Var ute på banen litt, men Clutchen begynte å bli lei, så ble ikke så mye kjøring som jeg hadde håpet på. Kjørte du? Evt. åssen bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Jeg kjørte ikke nei.. Hva slags felger er det du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Originally posted by Nismo Må henge meg på da... Klag til Nokia på bildekvaliteten DU var ikke tilfeldigvis på Gatebil i dag? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by weltzin Syns den var veldig lik på "spoiler" som eg såg på ein '99 BMW.. men den va vel kanskje ikkje så bua.. Du er inne på noe der.... Plastikk kan bøyes.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Her er den ene min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg