Corrado16v Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Takk! Reprasjoner er stikkordet! får håpe det snart er over så det blir penger til noe motor og styling! http://www.home.no/corrado16v Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Til BAUER: Åssen skjørt er det det sitter på den rød civicen bak bilen din på et av bildene du har link til?? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 @lpher Dim er 215/35-18( helt jævli å kjøre med, brukes kun på godværsdager), var forresten jeg som var innom deg på fredag å skulle ha spiller til bilen. Ble sånn at jeg bestillte en alpine istedet. Med eq og tidskomp. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 For legge ut et nytt bilde, bare av 2 GT-R denne gang:D Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Nathalie står å koser seg ute i regnet å venter på ny clutch: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Her har vi Therese! Hu er ikke så sinnsykt fin, men hu stiller opp uansett hva som skulle skje (bortsett fra i kondens-vær). Hu er trofast og vet å tilgi om jeg skulle gjøre noe feil. Forholdsvis billig i drift og liker å leke i snøen! Ser et lite glimt av Nathalie helt til venstre på bildet. Hu er ei rå jente, men heller ustabil.. Dyr i drift og skal bestandig ha noe nytt. Snarsint og tilgir sjelden at jeg gjør feil. Er som oftest i dårlig humør og da blir det ikke noe på meg. Men når hu først tenner, så er det verdt ventinga!! Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Er vel omtrent det samme som å date en supermodell.. Sær og jævlig, men når du får deg noe så er det verdt hvert et sekund! :D Bare gjetninger da, siden jeg aldri har data supermodeller.. Men jeg er åpen for muligheten om det er noen der ute.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Efini Her har vi Therese! Hu er ikke så sinnsykt fin, men hu stiller opp uansett hva som skulle skje (bortsett fra i kondens-vær). Hu er trofast og vet å tilgi om jeg skulle gjøre noe feil. Forholdsvis billig i drift og liker å leke i snøen! Ser et lite glimt av Nathalie helt til venstre på bildet. Hu er ei rå jente, men heller ustabil.. Dyr i drift og skal bestandig ha noe nytt. Snarsint og tilgir sjelden at jeg gjør feil. Er som oftest i dårlig humør og da blir det ikke noe på meg. Men når hu først tenner, så er det verdt ventinga!! Enhver som klarer å holde to damer samtidig...has my full respect :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Jævlig irriterende å ikke få noen av jentene inn på soverommet da.... :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 kadettn........................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 hmmm, la merke til at sist jeg la ut bilde var når jeg hadde 200sx banan edition, så får oppgradere litt..... ACT clutch Remus eksos Tein senkefjærer Greddy dumper Greddy turbotimer Greddy skulderputer :D og veldig snart dette: http://home.no/essex/bestilt.html (+ dempere og cat rør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Hey Essex! Hva slags ACT clutch har du? Er der S/S'n eller 6-puck'en? Funker den bra? Har en på vei nå.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Efini Hey Essex! Hva slags ACT clutch har du? Er der S/S'n eller 6-puck'en? Funker den bra? Har en på vei nå.. Fungerer meget bra! Er noen av gutta på 200sx forumet som har noe lignendes, og de er oxo meget fornøyd! har noe lignende denna, bare at min er 2 platers 700hk clutch :D http://www.stillen.com/sportscars_detail.asp?cat=2&subcat=221&id=3712&page=3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Høres bra ut Essex! :) Får slenge med et motorrom-bilde jeg også da... Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 @ Ascona Just a wild guess... You're not a big fan of Japanese sportscars, are you? :rolleyes: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg