magnus_primera Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Har nettopp fjernet primera og nissan merket, og bak der satt det jo en tape, som er rett å slett umulig å fjerne?! Noen effektiv løsning på dette? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Du må kjøpe sånn gumme greie som du setter på boremaskinen. Den fjerner slikt med en gang. Husker dessverre ikke hva den heter, men du får kjøpt det på biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hmm.. ingen enklere løsning? Dette sitter hardt! Skulle hatt fjernet det idag, men kan nok vente til i morgen. OM du kommer på navnet send på en melding da, så jeg vet hva jeg skal spørre om. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hvis du har citrus rens tilgjenglig så spray på det og gnukk litt så løsner det seg opp :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Er sånn som Thabozz sier bruk sitrus som man bruker til å ta av klister på ski med, men det er også viktig å skylle av etter på å helst polere litt. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Sitrusrens ja! men skyll skikkelig godt av !!!! spessielt om bilen er litt matt i klarlakken fra før av.. har et par venner som har endt opp med matte rundinger etter og ha gnukka bort emblemlimet.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Bruk sitrusspray eller label off fra biltema Ellers er Tar remover fra Autoglym også meget bra...bare dynke inn med Tar remover og gnikke vekk etterpå...så polere du til slutt Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 jeg brukte ingen verdens ting og det blei bra det. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Jeg synes denne er best. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=15813 Alt du trenger er båremaskin, og som teksten sier, "Letter fjerning av dekorasjonsstriper". Men er vel kanskje beregnet på ting som sitter ordentlig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Sånn gjorde jeg det: Vaska rundt først, deretter hårføner, deretter rive av, deretter sitrusrens, deretter gni litt, deretter vaske litt, og tilslutt polere litt... resultat = perfekt Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Trikset er å bruke litt varme (hårføner), og skrape forsiktig med neglen. På den måten får du vekk størstedelen av teipen. Hvis du gnukker for mye med Autoglym Intensiv Tar Remove blir lakken mattet! Polér opp med en gang etterpå. Varmen er viktig, da den får limet til å bli medgjørlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Må rette litt på den der. Om man bruker neglen og skraper lager det bitte bitte små riper som syns i direkte sollys. Bruk heller tommelen og gni. Min erfaring iallfall. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg