one Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hva du har tenkt å handle deg nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Du jeg er veeeldig usikker, men tror jeg holder meg i VAG konsernet. Men hvem vet, det er mye som frister. Noen forslag kanskje? :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Det kommer jo an på hvor mye $$$ du har å rutte med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Ja du, $ er vel alltid det store spørsmålet.... poenget er vel å få MEST mulig kvalitet å morro for MINST mulig laken :D Alt jeg veit er at det skal gå fort å se pent ut (med tiden) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 3-4 år gammel S4/S6 eller noe da kanskje? Både ser pent ut og går brukbart. Men billig er det vel ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Audi Rs2 kunne jo ha vært Noe? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Sinnsykt pen bil! :D Er den solgt? Pris ant. og motor, utstyr? :) Er det sotefilm med audi emblem i bakruta bare eller er ringene tegna på etterpå? Gjenomført feit var den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Lekkert objekt du hadde der... Hvor mye har du sota rutene? Hvor fikk du tak i audiringene bak? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 hmmmm... erre kjerra di det der ja.... kjørt forbi den der et par ganger :) la meg gjette du bor oppe ved kalbakken? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Takker for alle komplimenter:) Bilen er ennå ikke solgt, men den MÅÅ selges..*snufs* håper på en pris mellom 130-140' for den! Er nok desverre bare en vanlig 1.8 20V men... er påkostet ufattelig masse pæng:D Rutene har jeg sotet selv da jeg driver med det på "frilansbasis" sliter med å få tak i lokaler jeg kan holde businessen i:( Audi ringene er påmontert ruta, fikk ideen fra en som heter Lorden i Sverige... han har bl.a vært med i Bilsport osv. Tape-R: Har sett deg en del ganger også, både oppe på Norway Cup å rundt om i Oslo, snadder bil du har:) Å det stemmer at jeg tidligere bodde ved kalbakken! For di som er intr i info om bilen så send en pm sender kun info til de som er seriøst intr. edit: BTW, det ligger noe info her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=44902 Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 ufattelig rå bil, hadde jeg ikke hatt bil så hadde jeg kjøpt den:) men er ikke så lett å selge bil nå. Hvor mye skal du ha for å sote ruter? :D litt svart-jobb, med audi ringene i bakruta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Takker for komplimenter.... sote ruter, hmm.. tja, pleier å ta en ca 3000 for alle siderutene.. +evt 500 lapp på bakruta... men har ikke sted å stå nå så du må ha garasje til meg så kommer jeg :) Jeg driver... "Hjemservice soting" for tida :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 oi... du kan få komme å sote rutene mine.. =) bor på vestlandet.. Er det vansklig å sote rutene på en 96mod a4? i forhold til andre biler? har sota bakrutene på en 95mod mondeo og golf3, men fikk det ikke til på en 92mod civic sedan. Lyst å dele noen tips og tricks ? sotinga såg veldig bra ut på din bil foressten.. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by illusion oi... du kan få komme å sote rutene mine.. =) bor på vestlandet.. Er det vansklig å sote rutene på en 96mod a4? i forhold til andre biler? har sota bakrutene på en 95mod mondeo og golf3, men fikk det ikke til på en 92mod civic sedan. Lyst å dele noen tips og tricks ? sotinga såg veldig bra ut på din bil foressten.. Tjaaa... er liksom ikke så ofte jeg stikker bortom vestlandet da ;) Neida, er ikke så vanskelig, eneste som er MØKK ¨på a4 sedan er bakruta og det å få av dørtrekket. Noen av dem sitter så inni hamperævva godt:) Tja, tips å tricks... bruk rett utstyr (IKKE ZALO!!!!!!!!!!!!!!!!) så kommer du langt.. Sotinga er strøken på bilen min den, er jo selvgjort :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 fet kjerre Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg