Polo Classic Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 lenge siden jeg har skrudd bil ser jeg Har kjøpt nye råder da.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Haha! Las gjennom tråden nå, virker som om du har et jævla avslappa forhold til den bilen:) Ikkeno' stress liksom;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Stress nei, er jo bare en bil Prøver heller å gjøre det riktig, i stedet for å gjøre det flere ganger. Da tar det litt tid. Bruker mye penger på Sciroccoen også. Har jo brukt mer på bremser til den, enn denne bilen er verdt ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Er det skjedd noen forandring? Jeg kjører gammel polo selv, og er veldig gøy å motiverende å se din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Er det skjedd noen forandring? Jeg kjører gammel polo selv, og er veldig gøy å motiverende å se din. Ikke skjedd stort her enda nei. Blir vel fokus på Sciroccoen frem til Wörthersee i begynnelsen av mai, så blir det å skru litt polo i løpet av sommeren tenker jeg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg