Instict Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg trenger inspirasjon til min Golf 87 1.8 GL Den er dønn original. Bilen er hvit. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å skifte farge på den. Siden jeg mener at med litt tid + arbeid så kan jeg gjøre denne bilen søt.. I førsteomgang tenkte jeg å skifte litt på utseende. En slags spoler bak (en liten en ) Et hekkskjørt. En ny leppe. og sideskjørt. Det meste andre klarer jeg å skaffe i nærheten. Jeg vil ikke senke den så veldig mye. Må finne ut hvor mye jeg kan senke først.. Vil ikke risikere å ikke komme hjem. Hadde vært flott med bilder av andre biler. Og en nettshopp som jeg kunne funnet mere inspirasjon. På forhand takk. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Min hvite Golf: http://213.184.217.124/r20/burnout.jpg Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 hvite baklykter.hvite på siden.hvite i fangern.. 40/40senke sett. max 16"felger sjerm breddere?? www.autospar.no Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 for all del...gjør den lik som alle andre :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Håkon A for all del...gjør den lik som alle andre :rolleyes: Hvis man syns det er pent, så hvorfor ikke?Er det så mye rart man kan gjøre med en Golf da? Man kan gå for Old School, er ikke så mange Old School 2'ere i Norge som jeg har sett iallfall, men om han ikke liker det så vil han vel ikke det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Min skiller seg da litt ut :) Etter dette har jeg satt på crystal clear ( røde og blanke ) baklykter. Klar glass med sote kryss fornt lykter, og klar glass side blinkers. Ny grill med jetta nesdre grillist. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 inspirasjon :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Sonick: jeg likte den golf'en din.. Den gav meg inspirasjon :) Hvilken front leppe + skjørt har du? Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 litt utenfor tråden.. sonic, hvor har du kjøpt sideskjørtet ditt? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Front lippa er Mattig skjørtene er Rieger ( tror de kalles brede typen - finnes en som ikke bygger ut også ) . Begge er kjøpt på Tuning.no om jeg ikke husker feil. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Min Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 keep it tidy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg