Elanzer Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 noen som veit hvor dem har nye frontblinklys/parklys til disse bilene ? har sett noen butikker har hvite/blanke... men har jo seff glemt og lagre siden(e) :scared Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Skikkelig tøff bil! Bra jobba! Senking så er den perfekt i mine øyne:) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 ingen som veit hvor vi kan få tak i hvite/klare park/blink lys i front ?... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 ingen som veit hvor vi kan få tak i hvite/klare park/blink lys i front ?... jeg er også på leting, si fra om du finner så skal jeg gjøre det samme ble pent Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 vel nye felger er handlet inn, var ute og tok bilder, og tror dere faen ikke kameraet gjekk tomt for strøm etter 1 bilde :microsoft men men.. det ene bildet ble ikke så gale da :) er en 17" felg med 215/45 - 17 dekk :) sitter en GOD del bedre på vegen enn me de gamle 15 tommerne... eller var det 14" :watchout jaja... :) kommer sikkert noen mer bilder i morgen eller noe :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 vel nye felger er handlet inn, var ute og tok bilder, og tror dere faen ikke kameraet gjekk tomt for strøm etter 1 bilde :microsoftmen men.. det ene bildet ble ikke så gale da :) er en 17" felg med 215/45 - 17 dekk :) sitter en GOD del bedre på vegen enn me de gamle 15 tommerne... eller var det 14" :watchout jaja... :) kommer sikkert noen mer bilder i morgen eller noe :) http://img.photobucket.com/albums/v56/SpeedMan/mazda/078.jpg *kjøpe grasskløpper til Elanzer* Fin farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Fint prosjekt, dette! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 vel... har egentleg skjedd veldig lite siden sist update :) men litt har me gjort :) hehe har fresja opp lysa i fronten (park/blinklysa) her er eg ferdig med det eine... slipte over hele greia med først 800 papir også 1200 papir, også rubba eg godt med maskin, også polerte eg det opp igjen :) viser ikke så godt her men... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg