Elanzer Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 kuleste er at Speed Man enda ikke har sett hvordan interiøret ble :D hehe han måtte i familie selskap med dama i går kveld så da monterte eg delene, og tok bilder :D hehe så får eg (hvertfall) se hva han sier i dag :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 kul blåfarge på bilen(ligna litt på fargen på mazdaen min), men kan ikke si jeg likte interiør fargen.. så liksom ut til å blir bra, også stupte det rett ned når du fikk sånn harryblåfarge inni :D hadde vel vært bedre med samme farge som bilen ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 synes det ble helt konge egentlig jeg har rødt og sølv i bilen min jeg...:D DET er mer harry... hehe:op Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 hehe Smak og behag da :D jeg digga det :> planen er Hvite 17" felger av et eller annet slag og Blå kalipere.. har trommelbrems bak enda:mad: men planen er en GT-x motor og Gt bremser bak.. men det kommer med tiden.. styling først :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 vel... EG har nå skrudd på "refleks" plata bak nå, måtte ha en del nye klips til den, som eg nå fikk hjem (MERK! ALDRI MIST MAZDA KLIPS! DYRT SOM F!) så får vi se hva som skjer nå :) ting tar tid :rolleyes: hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by elanzer vel... EG har nå skrudd på "refleks" plata bak nå, måtte ha en del nye klips til den, som eg nå fikk hjem (MERK! ALDRI MIST MAZDA KLIPS! DYRT SOM F!) så får vi se hva som skjer nå :) ting tar tid :rolleyes: hehe No shit. Betalte 70 kr for 2 små plastikklips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 hva med og ta ein tur til bilopphogger? må da finnest noe der? Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 var der og sanka så mye skruer osv vi fant :) men er bare gamle biler som er der... så fant ikke så mye :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hei! Jeg har panserscoop som passer på panseret ditt! Jeg har samme bilen selv som snart er ferdig oppusset. luftintaket jeg kjøpte orket jeg ikke å montere, for jeg går skole borte, og da ble det for mye arbeid. Hørtes meget kjent ut det med steinsprut på grillen, for fy f...!! til meg var det halve panseret også. Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg har panserscoop som passer bilen din. Har samme bilen selv, men har ikke tid til å montere scoopet. Min er snart ferdig oppusset, å fy f...! Stein sprut! Grillen, halve panseret og deler av skjermene! MYE arbeid, men ferdig med det nå. Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Bilder av panser scopet ?? Hvis det må kapping og sveising til.. så utgår det.. panseret er nylakka.. hehe.. Men når jeg en gang skifter motor og ska lakke motorrommet... da blir det noe slags riller/panserScop eller noe lignende.. :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 hmmmm ? bilder ? :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 skal få det med når jeg legger ut bildene mine på profilen min. Det skjæres hull i panseret, å scoopet limes fra undersiden. Et fint drag med spakkel spaden og pansere er klart for lakkering:) Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 hehe.. panseret er nylakka... så har egentli bare lyst og få den i sammen igjen nå og selge den andre bilen, så jeg får rå te Styling settet... men bilder er fint :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Enste problemet er at jeg FAAN ikke får til å legge ut bilder! "you may NOT post attachments" som det står. Det er sikkert ikke vanskelig, men så er ikke jeg så data fiksert. Jeg vil jo også legge ut bilder av bilen min.....:confused: Du sa du har en Nsr!? Jeg hadde også en. En 98mod. sålgte den for 4 mnd siden...var det beste kjøretøyet jeg noen gang hadde vært borti (på to hjul å 125ccm):rolleyes: Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg