SpeedMan^ Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 ja, nå har eg endeleg funnet ut at eg skal pusse opp min mazda 323F 1991 model, planen er å lakke den mørke lilla eller noe, få på noen nye skjørt og fangere, ta vekk emblem, og spylerdyser i front, vekk med visker bak, kansje fjerne blinklys på siden, soting, luftintak på panseret kansje, og et eller annet luftintak på skjermen T4 eller noe liknende... blir ikke så mye trim i starten, powerfilter, eksos, tror ikke det blir noe mer, er en 1.8liter 16ventilert 105hk? blir mye bilder :rolleyes: begynte på fredag på prosjektet så har fått gjort litt da :rolleyes: hehe før bilder... her har vi akurat begynt demontering... fått av litt mer :rolleyes: var faen så med steinsprut i den "grillen" har fått ut alle dørene nå :) er en del små bulker osv i dørene, men fixer fort det :) hehe sparkel er din venn :D hehe har kommet litt lenger da, har fått ut frontvindu, og vi har fått av fangerene, og grillen og vingen, fått ut interiøret bak... :op Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 vel, er vel mest eg som kommer til å oppdatere tråden siden eg er mer inne på bilforumet enn broderen :rolleyes: skal mekke en del i dag... troor eg, skal hvertfall flytte bilen ut i mekkeplasen min, skal bare rydde og koste litt først :rolleyes: frontfanger og sideskjørt blir av typen til pakfeifer :cool: men kommer til å mekke noe selv på bakfangeren, ta og modde på en list eller noe fra en A4 f.eks :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiD Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 gale folk :) lykke til.. Siter MAZDA (MPS) 323F Real Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 i helga ble det bare rydding av mekkeplassen så å si... fikk ikke flytta bilen dit i helga... var faen så med søppel der :D hehe ikke bare mitt nei :rolleyes: kommer antageleg viss en update med noen bilder i kveld :) ps: dem gale har det godt :op hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 vel, i dag fikk vi flytta bilen :) vi mattet halve bilen... la i litt sparkel på en del bunker osv fjerna litt rust runt frontvinduet :rolleyes: tok av framskjermene, kobla om alarmen, la ned strømkabelen til anleget :) kommer bilder så fort eg kommer inn på photobucket :rolleyes: funker liksom ikke å logge på nå :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 hihi, hadde helt glemt av de bildene :D var stygg nå som vinga bak manglet hehe vingen og grillen, har sparkla litt på dem :) fronten nå :D har fjørnet litt rust i fronten der... skal sveise noe rust lenger nede der senere ;) hehe måtte bare få med ølskapet der :D klarer så vidt å se kåpene mine til sykkelen i hylla bak der... trenger litt mer sparkel på dem også så får dem eit velfortjent strøk med lakk :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWka 323 GLF Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 jævlig bra jobba. lykke til vidre, gleder meg til å se resultatet! Siter - Mazda 323 GLF - 92 Modl. - 135 Hk - Spoiler under arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWka 323 GLF Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 btw. hvis det står 96 Kw i vognkortet ditt, så er det ca 130 Hk i bilen din.. Siter - Mazda 323 GLF - 92 Modl. - 135 Hk - Spoiler under arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Faktisk 130.434 hk om jeg ikke tar heeelt feil her nå da :D Lykke til videre med bygginga da :) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Fett prosjekt!!:) keep it up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 :D Thx Komt litt lenger.. vært litt sløvt i det siste :eek: Hadde ei jævli harde fydla på fredag... takla liskom ikke skru noe.. hehe :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Godt jobbet, men hvorfor ikke kline til med en GTX/GTR motor med det samme? ...nå som dere er så godt i gang mener jeg... Da blir det en skikkelig værsting! ;) Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Venter med trimming/ny motor.. fikk nettop vite at jeg ikke fikk fortsette der jeg er Lærling... så jeg må finne meg ny jobb innen en måned.. så gidder ikke handle en DYR motor :rolleyes: Men.. får se hva som kommer med tiden :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Det var synd. Håper det ordner seg slik at det bil en grom motor i bilen også! Fortsatt lykke til! Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 hmm hadde liggendes en kondemd felg :D med riktig bolt sirkel :D dem måtte jo seff prøves på hehe det er en 17"ers felg med 205/40-17 dekk på bare litt senking så er vi der :cool: ble nice da :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg