chr1z Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Oleee Hva kalte dere lakken som man bruker på nålene? Fåes kjøpt hos? Takk for hjelpen...;) fluoriserende lakk? :) Sikkert kjøpt i de fleste bil-rekvesita sjapper eventuelt fargehandlere eller noe :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by chr1z fluoriserende lakk? :) Sikkert kjøpt i de fleste bil-rekvesita sjapper eventuelt fargehandlere eller noe :) Og hva er spes med den lakken? Selvlysende? :rolleyes: Håper man får kjøpt det i all slags farger...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det er vel noe slikt opplegg ja, at den "lyser" bedre enn vanlig lakk. Vet ikke om du får den i alle slags farger, men det er vel et utvalg håper jeg:) Men oransje funker fint for meg, fordi da står fargene i stil til mp3spilleren min :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 fluroserende, eller fluoriserende farger tror jeg det heter...veldig skarpe farger. fås sikkert kjøpt på maler forretning eller biltema. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 fluoriserende farger er lakk med refleksbiter, isteden for metallic.. mao så lyser den opp sterkt av de minste lyskilder.. pluss at fargene somoftest er veldig sterke.. du får fluoriserende lakk i de fleste farger på blackout canshop i oslo..40 kr boksen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jaså Fredrico, har du kjennskap til graffiti-miljøet altså? ;) Hehe, sorry off-topic'n... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 hehe jeg er en x-vandal :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Så Blackout ekke konk? Får titte innom en dag da..:) Fleste farger ja? Goody...:D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 er nok over 1 år siden jeg var der, men de er nok oppe enda de.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Blackout var oppe sist jeg var der i hvertfall, men det er jo noen uker siden nå. Og off-topic: Fd-crew www.nominell.tk Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Her kommer det graffiti folk over alt gitt, neida..;) Har god kjennskap til det jeg også...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 gjorde dette på min Polo også... Ble ikke fornøyd med utskjæringa til "hullene" (km stand).. så må snart gjøre dette på nytt ;) brukte faktisk sprit tusj på nålene jeg... ble bra det... :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Gou gjorde dette på min Polo også... Ble ikke fornøyd med utskjæringa til "hullene" (km stand).. så må snart gjøre dette på nytt ;) brukte faktisk sprit tusj på nålene jeg... ble bra det... :cool: Det har ikke flasset bort heller!? Hmm...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Oleee Det har ikke flasset bort heller!? Hmm...:) Niks... La "2 lag" med rød sprit tusj... har vart i 6-8 måneder nå og ser likt ut som da jeg "lakket" de... :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Blackout er ikke konk. men det er ikke sikkert den er oppe nå. I forbindelse med stavanger-ranet ble hele bygget der blackout ransaket og de fant vist litt narkotika-beslag osv. på Blackout... så sånn er det. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg