Gå til innhold

Vw Golf 1.8 L Hvite Speedo Skiver---->

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Originally posted by Genetic

Passer ikke på min 1.8 hvertfall, jeg har 120 km/t på toppen ikke 110 som det er her.. men temp, bensin og turtall passer..

 

hmm trodde alle 1.8 ltr hadde like instrumenter jeg..

 

her er i allefall mitt..

om jeg ikke husker så alt for feil så skal det passe på min iaf.og jeg har 1.8 l

 

Min speedo

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du Haynes manualen? den er smart og ha for der står alt :)

men det er bare til å plukke av deksler rundt, så er det 1 skrue på hver side av rattet som holder denne ramma, ut med den, så tror jeg det er skruer i speedoen også, så er det bare en plugg bak på speedoen?

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

 

hmm trodde alle 1.8 ltr hadde like instrumenter jeg..

 

her er i allefall mitt..

om jeg ikke husker så alt for feil så skal det passe på min iaf.og jeg har 1.8 l

 

Min speedo

 

Noen Mk3'er ble levert med VDO instrumenter, mens noen med ett annet merke, har du VDO mandel?

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How to reverse your LCD's.

This will probably work for any VW with LCD displays.

 

post-82-1088377562.jpg

 

Take apart your cluster and access your LCD's.

 

post-82-1088373089.jpg

 

Make sure you remember how they go together, exactly. The LCD's in my cluster had little colored dots on the edge that faces to the right (passenger side)

 

Carefully remove the Polorizing filter from the front of the LCD glass. Start to peel it up with a razorblade, then carefully lift it off with your fingers. As you can see I damaged this filter by trying to slice it off with the razor only. Do not do that.

 

 

post-82-1088373124.jpg

 

Clean the filters and LCD's using 99% Isopropyl rubbing alcohol. Wet the adhesive, then rub in one direction with your finger until it peels off.

 

post-82-1088373144.jpg

 

After it is clean, reinstall the filter on the LCD so that it appears black. ( Just flip it over) You may want to adhere the filter on with something, I just set it in place and carefully re-assembled the cluster.

 

You LCD's should be dark if done correctly:

 

post-82-1088373192.jpg

 

Install your new backlit gauges , Colored filters, and put them back in your car.

 

post-82-1088373217.jpg

 

 

væsjego swidish

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår