Dr_S Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 får man vader som passer til det beige interiøret ditt? Ja, faktisk...Hadde et på hånda i Sverige engang, men jeg trakk meg....skulle ha 13k svenske.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 du skulle jo kjøpt. det hadde blitt sinnsykt pent. var fine de setene der. noen tips om hvor dere finner slike? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg hadde Vader-seter til salgs i fjor, men erstattet de med skikkelige bøttestoler i stedet. Finnes av og til noen brukte på Autopower.se Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 ok. da får jeg vel være på utkikk da. men nå må vi slutte å diskutere andre ting i tråden til doktorn. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 MECA, Powerzone ( :aug: ) og Elfa i Sandakerveien i Oslo fører Silver Vision. Ringt MECA i Tønsberg, de hadde ikke Philips, men de hadde Osram. Powerzone rører jeg ikke. Elfa, er ikke det sånn ala clas ohlson? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Ringt MECA i Tønsberg, de hadde ikke Philips, men de hadde Osram. Powerzone rører jeg ikke. Elfa, er ikke det sånn ala clas ohlson? Ja, Elfa er noe ála Clas Ohlson. Jeg sjekket nettopp hjemmesiden, men kunne ikke finne Philips Silver Vision i katalogen for billyspærer. Da har de nok sluttet med disse og gått over til Osram Diadem som beste alternativ. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Halla.. Feit bil.. vet du om alle sånn BBS emblemer passer omhverandre. Har 17 BBS men mista den ene koppen, men så syns jeg noen andre BBs kopper er feite. lyst pådem. likna veldig på sånn du har.. Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Emblemene ligger løse inni koppen på en måte. Men jeg vet ikke om de fra RC passer andre felger. Send en mail til http://www.autogrip.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Eneste nye denne uken er at jeg har satt på nye m-tech innerskjermer foran. Kjøpte også ny plate som sitter over panserlåsen. Gjør seg med litt ny plastikk ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Testa nye mobilen litt idag og tok litt raske bilder på Tjøme/Hvasser :) Bildene er tatt med Nokia 6230i (1,3 megapixel) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hmm er det ikke ytterst på brøtsø a?, eller tar jeg feil? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Stemmer det. Ser over til Havna hvis en går opp på veien :) Var fint å ta bilder der Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Endelig fått riktige kromblinklyspærer :) Bestilte fra England, og her må jeg si jeg er imponert over rask levering og service :) Bestilte på web kl 02 natt til fredag 19/8. Lørdag morgen 20/8 lå pakka i postkassa mi, stemplet som "commercial sample" til tollerne ;) Og frakten var gratis innen EU !! http://www.carbulbsdirect.com Kjøpte Philips Silvervision, bytter ut Osram Diadem pærene.. Fikk også med et sett gratis parklys pærer Bluevision :) Kjekt å ha. Bilder kommer når de er montert, hehe. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Endelig fått riktige kromblinklyspærer :) Bestilte fra England, og her må jeg si jeg er imponert over rask levering og service :) Bestilte på web kl 02 natt til fredag 19/8. Lørdag morgen 20/8 lå pakka i postkassa mi, stemplet som "commercial sample" til tollerne ;) Og frakten var gratis innen EU !! http://www.carbulbsdirect.comKjøpte Philips Silvervision, bytter ut Osram Diadem pærene.. Fikk også med et sett gratis parklys pærer Bluevision :) Kjekt å ha. Bilder kommer når de er montert, hehe. Konge bra service det da! Men hvor på den siden fant du Silvervision? Jeg finner Vision Plus, Blue Vision, Premium, Power2Night, Longerlife og Rally, men ikke Silvervision... Hva kom de på? Ba du de om å stemple pakken din så du slipper toll, eller gjorde de det gratis? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Konge bra service det da! Men hvor på den siden fant du Silvervision? Jeg finner Vision Plus, Blue Vision, Premium, Power2Night, Longerlife og Rally, men ikke Silvervision... Hva kom de på? Ba du de om å stemple pakken din så du slipper toll, eller gjorde de det gratis? http://www.carbulbsdirect.com/prodtype.asp?PT_ID=104&numRecordPosition=1&strPageHistory=cat&strKeywords=&strSearchCriteria= Jeg ba de ikke om noen ting, den var ferdig stemplet på sånn etikett :) Totalt for 2 sett kom det på 21£. Gratis frakt som sagt! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg