bmwjente Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hvor mye kosta det BMW dekselet? Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 sånn pansertrekk til å ha under panseret? for å holde motoren varm eller er det for å høre mindre motorstøy? trur jeg har det på min isbil også Hehe, det er nok for å dempe støy ja :) Mitt gamle ble krølla... Hvor mye kosta det BMW dekselet? 124,- , litt billigere med 15% BMWCCN rabatt :) Det gamle var stygt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 oki..124 var jo ikke så dyrt. er jo medlem i bmwccn jeg også hellothere hvordan bytter man det dekselet? mitt ser litt shabby ut pga flass :) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 oki..124 var jo ikke så dyrt. er jo medlem i bmwccn jeg også hellothere hvordan bytter man det dekselet? mitt ser litt shabby ut pga flass :) Det er 2 stk plastskruer du vrir en kvart omdreining og bare vipper det opp :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det høres jo ikke så vanskelig ut :) Er deksler lagervare eller? Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takk :) Greide endelig å somle meg til BMW delen av forumet også.. Jeg kjører også isbil babyhmm? Is bil er fine biler =) har du noen bilder osv av den da? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jupp det synes jeg også :) Bilder blir det vel ordnings med etterhvert når sommerhjula kommer på :titties: Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det høres jo ikke så vanskelig ut :)Er deksler lagervare eller? Det måtte bestilles. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hvor skal du ha det bmw "dekslet" ? Gleder meg til å se denne bilen IRL med sommer rims ass :D Gjerne med de goe lyktene allround du hadde før, kommer de eller? <3 clear lykter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 er det her forno da, azzido på sjekkern? håper jeg får ny doning asap, så kunne vi tatt vårmønstring med espen. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hvor skal du ha det bmw "dekslet" ? Gleder meg til å se denne bilen IRL med sommer rims ass :D Gjerne med de goe lyktene allround du hadde før, kommer de eller? <3 clear lykter :) Det dekselet skal stå som deksel over der hvor tennpluggene er. Ja, er det som er planen, bestille de lyktene jeg hadde før, med samme blinklys og tåkelys. Gleder meg nå til å få på sommerdekk, ja :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 er det her forno da, azzido på sjekkern? håper jeg får ny doning asap, så kunne vi tatt vårmønstring med espen. Det hadde vært noe =) Hva slags doning har du planer om å skaffe deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Fint hvis dere dropper alt pjatt utenom bilen min i denne tråden. Takk. :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Bestilte nye skilter idag (nye typen) og skal hente nye skiltplatene fra BMWCCN påposten når jeg får tid. :) Nye skilt kosta forøvrig 430,- ca. Det kommer også navigasjon i bilen nå, har fått tak i ei oppladbar GPS antenne som går på bluetooth. Så nå skal jeg kjøpe en blåtann PDA, er ikke sikker på hvilken ennå og en holder til den. Blir nok TomTom software på meg! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Bestilte du skilt på telefon? Skal gjøre det selv. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg