ndrz_318 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Xenon er meget mulig kommer i løpet av våren, leter etter gode og billige løsninger nå, alt. er å reise ned til Danmark og kjøpe fra Scmiedmann uten norske avgifter :) Fin bil du har forresten, jeg har jo kjørt den flere ganger :) Jotakk. Den har jo fått litt oppgraderinger etterhvert også, så nå er den 100% strøken. Jeg skal nedover til Kjøben på et kurs, så planen var å poppe innom Schmiedmann og handle litt stash. Må få kartlagt hva som er good stuff slik at jeg sørger for de har det inne når jeg kommer. Evt. handle på Koed og få de til å sende til hotellet. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Liten oppdatering: Fikk tak i et brukt -98 M3 airbag ratt! Lett lenge etter dette rattet :) Eneste er at det mangler airbag :( så det må jeg kjøpe en plass. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Liten oppdatering: Fikk tak i et brukt -98 M3 airbag ratt! Lett lenge etter dette rattet :) Eneste er at det mangler airbag :( så det må jeg kjøpe en plass. Du som kjøpte rattet til Lars? Eller? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Du som kjøpte rattet til Lars? Eller? Ja, han heter Lars. Det ser litt rart ut nå pga det er trekt om i midten med sort skinn, som sagt mangler selve den puta med posen i. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Fin isbil! Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Fin isbil! Takk!! Er egentlig ikke så mye nytt på bilen, har kjøpt diverse smådeler på BMW. Ny utetemp måler, klips til spylervæsketanken, nytt deksel over tennpluggene og slanger + koblinger til spylervæska (feste til dysene) Skal på BMW imorgen å hente pansermatte også. Skal også ta oljeskift+filter denne uka, Castrol er innkjøpt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Fin isbil! velkommen til bmw delen av forumet forresten =) koselig med nye folk =) åssen bil kjører du? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Azzido da, du må lese profilen hennes :) Hun kjører 318is :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Takk!! Er egentlig ikke så mye nytt på bilen, har kjøpt diverse smådeler på BMW. Ny utetemp måler, klips til spylervæsketanken, nytt deksel over tennpluggene og slanger + koblinger til spylervæska (feste til dysene) Skal på BMW imorgen å hente pansermatte også. Skal også ta oljeskift+filter denne uka, Castrol er innkjøpt :) Dette var mye, din gærning :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Vil du ha rattet ditt snart:)ehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Vil du ha rattet ditt snart:)ehe Husket å tørke det av, etter all bæsjingen? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Azzido da, du må lese profilen hennes :) Hun kjører 318is :) ahh, oki =) var ihvertfall en e36 da =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 velkommen til bmw delen av forumet forresten =) koselig med nye folk =) åssen bil kjører du? Takk :) Greide endelig å somle meg til BMW delen av forumet også.. Jeg kjører også isbil babyhmm? Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Kjøpte litt stash idag da, nytt pansertrekk, oljefilter, slanger til spylervæsken og deksel til motorrommet :) Skal få fiksa spylerne, nytter ikke å ha de i ustand nå om dagen med salt på veiene! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 sånn pansertrekk til å ha under panseret? for å holde motoren varm eller er det for å høre mindre motorstøy? trur jeg har det på min isbil også Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg