FX2000 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1219544 Synes denne virker bra sjekk heftelse da... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 sjekk heftelse da... Heftelsen blir sikkert slettet ved salg da, uansett, så skriver man det inn i kontrakten, så ikke noe problem det.. men Thomas, det der er jo rett nede i veien her om det er interessant.. Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 HELT OT: får ikke til å sende deg pm......Dr.S!?!?!Skjer a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvorfor henger alle seg opp i heftelse? Jeg ville heller bekymret meg om tilstanden til bilen. Heftelse er bare bagatell sålenge den er med i kontrakten. Kjøpe E36 stv Dr? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Driver å kikker på en 96 modell nå...men den er ikke EU godkjent. Noe som må fikses på den først. Får se hva det blir til, må jo få solgt bilen først også! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 HELT OT: får ikke til å sende deg pm......Dr.S!?!?!Skjer a? Alle ikke-betalende firma har ikke muligheten for PM. Står i reglene :) Send meg en mail heller, hvis du lurte på noe? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ikke så mye nytt om dagen...bilen står tilsalgs og det er bra respons, synd bare så mange vil ta innbytte, noe som ikke er aktuelt :) Ble sponsa av fattern med ny hjelm fra Gundersen Motorsport, Sparco Club halvhjelm: Hendig hjelmpose: Hvit med rødt trekk inni: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Med så god respons bør den jo gå snart og iallefall til prisantydning. :) Forøvrig en diskre og pen E36. Beskuet den på Tryvann og den var virkelig pen selv om jeg ikke er begeistret for grønne biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Med så god respons bør den jo gå snart og iallefall til prisantydning. :) Forøvrig en diskre og pen E36. Beskuet den på Tryvann og den var virkelig pen selv om jeg ikke er begeistret for grønne biler.. Takk for det! Mye pent å se på Tryvann ja..selv om det var surt i været :) Likte ikke grønne BMW selv før jeg så denne :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8539434 Hva synes dere om denne? Eneste jeg stussa litt på var km stand...og så kunne kanskje fargen på skinnsetene vært en annen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Så veldig pen ut.. bmwccn plater og greier da;) km stand har ingenting å si, dersom service er fulgt opp osv.. :) personlig likte jeg fargekombinasjonen... :) pen bil å se på i mine øyne.. :):win Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Helt uaktuell Thomas. Trodde vi var enig om at minste motor var 323i jeg. Hehe. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Så veldig pen ut.. bmwccn plater og greier da;) km stand har ingenting å si, dersom service er fulgt opp osv.. :) personlig likte jeg fargekombinasjonen... :) pen bil å se på i mine øyne.. :):win Joda, men jeg liker sort interiør bedre enn grått. Setene ser ikke så skitne ut.... Helt uaktuell Thomas. Trodde vi var enig om at minste motor var 323i jeg. Hehe. :D Hehe, joda, men denne var PEN..ikke lett å finne 323i touring med de spec'sa jeg ønsker. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Joda, men jeg liker sort interiør bedre enn grått. Setene ser ikke så skitne ut.... Sant det=) bilen ser hvertfall pen ut.. :D du må få deg sekser og M-pakke hvertfall..! det er minstekrav;) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Synes han burde gå for en bil som går betydelig bedre nå jeg. Ihvertfall så glad som Doktoren er i å kjøre på bane. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg