Dr_S Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 men kan man bare rette ut panserbulken? kan vel gjøres hos oppretter? eller er lakken og ødelagt der? Den ser ut til å kunne rettes ut, ikke sprekk i lakken nei Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Er det ikke sånn at kunden alltid har rett og at verkstedet har et visst ansvar for å forsikre seg mot andre skader når de tar inn en bil? Når jeg gikk bilskolen fikk jeg beskjed om at de alltid prøvekjørte bilene i tilfelle kunden komtilbake og klagde på en feil etterpå. Hvis de da har prøvekjørt bilen så vet de om den var her fra før eller ikke. Hvis ikke er det verkstedet sitt ansvar å fikse den opp pga. Kunden har alltid rett prinsippet. Må da være samme regel når det gjelder bulken? Kan ikke verkstedet bevise at den var der når du kom inn så har de ansvaret? Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Spesielt når de har han inne for å jobbe med panserlåsen, det sier jo seg selv at de sikkert har slamra å dytta litt på panseret og da blir det jo fort bulker. Ang det at kunden alltid har rett så har jeg erfart at bilverksteder er unntatt denne regelen :( Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Spesielt når de har han inne for å jobbe med panserlåsen, det sier jo seg selv at de sikkert har slamra å dytta litt på panseret og da blir det jo fort bulker. Nettopp. Derfor jeg med engang koblet det slik at de har herja litt med panseret. :( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg hadde min Golf inne hos verksted og når jeg fikk den tilbake hadde jeg fått en 'ny' bulk på bakskjermen. Verkstedet nektet, men jeg gav meg ikke. Sendte brev til ledelsen og vi erstatning. Har du ingen bilder av bilen tidligere, der bulken ikke er? Du må ikke gi deg om du er sikker på at den ikke var der før. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Han sa at han alltid (når han trykket ned panseret på BMW) trykket på panseremblemet... Men det er ikke under det låsen sitter.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Litt smådeler på vei....bestilte noe småtteri for en stund siden :D Pluss et par slike: Alt fra Koed Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Litt smådeler på vei....bestilte noe småtteri for en stund siden :D Mulig jeg er litt dum as, men hva er det? :P Ellers nice med chrome døråpnere Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Til nøkkelen ? :crazysant Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 sånn nøkkeldings har jeg kjøpt meg og Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Til nøkkelen ja, med lys i er det vel Siste nytt: Xenonlysene mine er døde, forårsaket av 1 stk defekt ballast. Jeg får nytt sett av Dybvik Trading tilsendt og han får mitt i retur. Jaja, ut å skru i gule lysene igjen da... damndamn Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvor mange ganger har den bilen din vært utsatt for riper, bulker og annen dritt siden du fikk den? Ddet er derfor man ikke skal bruke så fine biler hver dag ;) Syns du har en virkelig fin bil, Dr_S! Veldig pen og clean! :) Forresten, den bulken foran lykta.. Det kunne gått verre. Hun kunne jo tatt lykten! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvor mange ganger har den bilen din vært utsatt for riper, bulker og annen dritt siden du fikk den? Ddet er derfor man ikke skal bruke så fine biler hver dag ;) Syns du har en virkelig fin bil, Dr_S! Veldig pen og clean! :) Forresten, den bulken foran lykta.. Det kunne gått verre. Hun kunne jo tatt lykten! Sant det, begynner bli lei det selv nå. Kan jo tenke deg selv hvordan man føler når man er for å klage på bulk i bilen, at noen imens da rygger tvert i fronten! Devil Var "nära ögat" på lykten ja..hehe Men elsker isbilen jeg, så takk for ros! Prøver få den så clean som mulig iaf. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Sant det, begynner bli lei det selv nå. Kan jo tenke deg selv hvordan man føler når man er for å klage på bulk i bilen, at noen imens da rygger tvert i fronten! Devil Var "nära ögat" på lykten ja..heheMen elsker isbilen jeg, så takk for ros! Prøver få den så clean som mulig iaf. Hehe. Skjønner deg innmari godt. Det er nesten av og til slik at du føler du bare har lyst til å låse den inni ett glassmonter og la den stå der til pynt. For maken til pen BMW skal man lete lenge etter :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Forresten, den bulken foran lykta.. Det kunne gått verre. Hun kunne jo tatt lykten! nå er vel ganske lett å bare bytte en ødelagt lykt da.. sikkert lettere for begge parter hvis det hadde skjedd..? :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg