Gå til innhold

Endelig!!!

Ranger emnet


suggen

Anbefalte innlegg

Tja... Har lagt planene utover nå... Til våren kommer jeg til å kaste den blåe jeg har bilde av i avtaren min, begynne å bruke den røde turbobilen i steden, mens dama skal kjøre varebilen helt til snøen er borte og vi kan ta fram pv'n igjen... Prøver å få tak i litt gromme deler til en B20, har steg3 topp, doble 45webere og M-råder+smidd veiv nå, trenger en pent brukt motor å putte alt inni... Skal i pv'n. Har også en B230FT fra 94 med ledningsmatte og alt som trengs, som da etterhvert skal i varebilen(som nå har bakseter). Varebilen skulle i utgangspunktet lakkeres i helgen, men selfølgelig ble det noe tull med lakkerer'n, så nå er det litt uklart om når det blir lakk på den... Har prøvd å finne bilde av en v70 med fargen, men det var ikke noe å finne, det er ocean race utgaven sin blåfarge, en kongeblå perlemor 4sjikts lakk(dyr).

Det var vel foreløpige oppdateringer...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Høres ut som artige prosjekter det der :)

Så den du har bilde av i avtaren er virkelig din bil (Er det den med effektfirer?). Den må da være sinnsykt lav :D Er det kappa fjører eller har du justerbart senkesett?

Du er snill mot dama di da :) Greit med trimma PV og 245 turbo. Det er noe annen enn en Ford Ka f. eks. (heldigvis!!!)

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at jeg er en ekte volvo elsker jeg også...

 

snakker om den blåe volvoen som du har på info "greia" til venstre...

hvordan har du fått bilen din så lav? kappet orginalfjærene?

byttet dempere?

 

hvilke felger har du? internettadresse?

profil? dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachment.php?s=&postid=43766

er et bilde..

 

 

adressa til felgimport.no ? jeg vet ikke? prøv med http://www.felgimport.no ?!

 

Han sier jo selv han har 18", vet ikke pris, men kan sjekke.

 

han ville selge dem for 10000 for alle 4 med dekk (antar jeg)..

 

ny koster dem..

 

7x18 - 2 700,-

8x18 - 2 850,-

 

vet ikke hvor breie han har..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8x18" med 225/40 dekk. Foran er det nye BF goodridge profiler som er overraskende bra! Bak er det falken GRB som suger... Understellet består av ombygde bærearmer med litt forsterking og utflytta bærekuler for mere camber og caster, samme som brukes i volvo original-cup. Polyrethane foringer rundt om, korta panhardstag(det på tvers bak), flytta momentstagene bak litt for riktig vinkel på bakakselen, R-sport baneracing dempere(300-150 foran og 200-100bak) R-sport fjærer kappet ned til passe høyde(ble litt lav gitt...)

Har ca. 1,5cm fjæringsvei foran og 3cm bak, det er galskap å kjøre med på dårlige veier! I tillegg har jeg R-sport stabilisatorstag, 23mm og 21mm med kortere lenker. Den er for lav... bærearmene ser ut som \______/ når du ser den forfra.

Burde egentlig flyttet innfestningene oppover, men det er for mye jobb på den gamle, rustne holken...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår