thordarson Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Se der ja:) Jeg skulle hatt en slik en jeg å vettu:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Mort Blir vel bur i den etter hvert ja, men det blir ikke med det første.. Mye annet som må fikses først.. Satt i motoren i går, for å tilpasse diverse i motorrommet. Fin motor ja :D Litt rart å tenke på at det der sikker kommer til å bli kjørbart om en stund.. Ser ikke ut til å være noe særlig nå liksom.. :rolleyes: Blir sikkert ikke bare kjørbart, men heelt strøkent, kan det virke som.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Hehe... Bilen ser ikke serlig bra ut enda nei, men det blir vel etter maaange timers pussing, og noen lag med lakk :D var nok mange som ikke trodde denne bilen kom på veien igjenn, etter at prosjektet har ligget i koma en stund. Men ting skjer heldigvis no :cool: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Mort Hehe... Bilen ser ikke serlig bra ut enda nei, men det blir vel etter maaange timers pussing, og noen lag med lakk :D var nok mange som ikke trodde denne bilen kom på veien igjenn, etter at prosjektet har ligget i koma en stund. Men ting skjer heldigvis no :cool: Hvordan går prosjektet nå egentlig ?? Lenge siden du har lagd lyd fra deg nå... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Nei, nå i sommerferien har jeg ikke gjort en ting med bilen. Står ikke inn i et mørkt og kalt verksted og skrur bil, når det er sol og varmt ute. Men får vel snart begynne litt igjenn.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Mort Nei, nå i sommerferien har jeg ikke gjort en ting med bilen. Står ikke inn i et mørkt og kalt verksted og skrur bil, når det er sol og varmt ute. Men får vel snart begynne litt igjenn.. hehe.. det er jo sant da.. Har stått ute i gårdsplassen å skrudd i sommer jeg.. nokk sol hvertfall... Bare husk å oppdatere tråden så.. er spent på hvordan dette blir;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 du trenger ikke noen deler da morten? Har to gti-er som skal ribbes her nå:) Om du trenger noen deler så får du sikkert kjøpt billig.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Jo kanskje :D Kommer og ser en dag jeg.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Solgt delebilen\søndagsbilen ennå?? Har litt lyst på en einser......Gti da.. Hvor mye skal du ha for den?? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 er det vanskelig å sette inn gti 16v motor i mk1 ?? mye som må gjøresom ? eller passer den rett inn ? Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by texx er det vanskelig å sette inn gti 16v motor i mk1 ?? mye som må gjøresom ? eller passer den rett inn ? Har du 1.5 liter eller større motor, passer motorfestene hverttfall. Skal du bruke girkassa fra 16V, vet jeg ikke hvordan det er med drivaksler, og giroverføring. Har ikke kommet så langt enda.. Du må også bytte ledningsnett, kanskje bensintank og pumpe. Skal du prøve å få bilen godkjent, må nok bremsene byttes til no kraftigere også.. Snakket med biltilsynet her i kristiansund, han mente jeg bare kan glemme å få det godkjent, så det kan vel bli et sirkus å få skilter på den :mad: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 jeg har 1,6 gti motor med golf 2 5trins girkasse Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Her er vel noe som kan hjelpe Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by EspenB Her er vel noe som kan hjelpe Større bildet !!!! Edit: ok da.. ser hva som står men hadde ikke skadet;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Lethal Større bildet !!!! Edit: ok da.. ser hva som står men hadde ikke skadet;) Du har vel et bilde redigeringsprogram med zoom? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg