Mambo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 skal du ha 4-link må du ha wattlink. og det er jeg redd du må koste på 5000 i wattlink.. 4-linken kan du lage. men er SATANS mye arbeid. og hvem har sagt at du slipper krengingshemmere av den grunn? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Mambo skal du ha 4-link må du ha wattlink. og det er jeg redd du må koste på 5000 i wattlink.. 4-linken kan du lage. men er SATANS mye arbeid. og hvem har sagt at du slipper krengingshemmere av den grunn? hmmm ifølge lysakerbil så slapp jeg krengningshemmere :s mnmn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 bak ja.. men er vel en forran også? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Mambo bak ja.. men er vel en forran også? hehe joda det er sant ;) kan jo alltids forsterke stabstaget da ;) har jo en kompis som prøvde doble bak men funka dårli :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Ett sted må jo grensen gå, og jeg synes ikke at jeg bør gjøre så mye mer med understellet enn jeg har gjort nå. Det får holde med Gule koni forran, monroe gas-o-matic bak, Lesjöfors senkesett, polyerutanforinger og 25mm krengningshemmere og 16" felger. Har ei dame jeg ikke skal bli uvenn med heller. (HU SKULLE BARE VIST HVA JEG HAR SLØST PÅ DENNE BILEN hehehe :) ) Kanskje det skal bli ett justerbart panhard stag også eller at jeg korter det litt inn. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by btl Den gynginga skyldes nok slanke krengningshemmere og dårlige foringer:) Hehe.. erru frekk eller? ;) Nei. er nok eller 14" dekka mine ja.. Bilen er stø som faen. ;) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg