Mr Deej Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Joda, men 180 er fortsatt for fort.. dobbelt moral! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 så ikkje dette innslaget, men eg syns noen som har peiling på organisering må få i gang et opprop mot alt det dritet de har lyst å innføre i biler! nevner i fleng piping over 100, alkostart(ikkje for eg vil kjøre i fylla nei! tenk å måtte blåse hver gang!!), måling av gjennomsnittsfart (lukter overvåking lang vei:mad: ) og sikkert flere ting eg har glemt.. vil kunne kjøre rundt uten at folk kan spore meg, vil ha muligheten til å drepe meg i akkurat den farten bilen eg sitter i klarer.. folk sier de vil flytte fra landet, vet ikkje om eg klarer det, men då skal eg faen meg heller kjøre ulovlig til eg dør.. si fra meg lappen på trass, og kjøre uten.. Originally posted by DeejPhant Joda, men 180 er fortsatt for fort.. dobbelt moral! må jo kunne få inn penger på fartsbøter.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg