stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Vet det er en her inne som får veldig bra priser hos møller, men husker ikke hvem!! HVEM??? Er ute etter S4 front... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Som medlem av VW Audi Club Norwegen får du normalt 15% rabatt hos Møller. Det er jo noe iaf ;) Komplett S4 front er ikke akkurat billig mener jeg og huske :( Hvis ikke Marius har sin liggende fra A4'n han solgte enda da ? Du kan også prøve Norsk Bildelsenter, sammenlign priser og se om de har noen alternative leverandører til deg. Fet front er det iaf ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Jepp har sjekket hos NBS og syns de er innmari dyre. Er jo bare glassfiberfront også det de har vel? Men ja..en dyr..men RÅ front.. Driver og vurderer S4 front eller bare en Rieger leppe..mest lyst på S4 front men kommer an på pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 http://www.seidl.de har en feet rs4 front til A4 om jeg ikke husker feil Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Nei takk! RS4 front skal jeg ikke ha.. :) Blir ENTEN S4 front eller Rieger leppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 sorry mente s4.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Har SEIDL S4 front??? Hvor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 var sikkert en anne produsent da sorry... så på endel fangere hos racetech når jeg hadde A4 og da fant han fram en s4 fanger i en katalog men husker ikke produsenten Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Noen som kan komme med forskjellige forhandlere som har S4 front til Audi A4 da? Så jeg får sjekket priser osv.... Må ha det, bare MÅ ha det.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by NoLimit Noen som kan komme med forskjellige forhandlere som har S4 front til Audi A4 da? Så jeg får sjekket priser osv.... Må ha det, bare MÅ ha det.... :D DU kan jo høre med marius om hvor han fikk tak i sin... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Tror han kjøpte org. front hos møller. OG DEN ER DYR!!! hehe.. Så vil gjerne ha flere alternativ. Vil helst ha org front, men må i verste fall kjøpe en glassfiber front.. LEVERANDØRER ANYONE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hvis det er noen som jobber på møller her så får vel de rundt 40% rabatt.... Da kan vel ikke prise bli så forferdelig?? Tore Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Nettopp det jeg er mest ute etter! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 skaff delenummer så skal jeg se hva jeg får til... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 delenummer? huff hvor får man tak i slik da? Er jo en S4 front som passer på en 97 modell audi A4 jeg er ute etter.. lyktene har jeg.. trenger kun front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg