S-2000 Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Som du sikkert forstår er jeg på jakt etter å kjøpe Castrol TWS olja, men har ikke funnet den i nærheten av her jeg bor... Hvilke butikker/kjeder fører disse, hvor mye ligger de på i pris per liter og hvor er nærmest meg (Vestfold)? Takker for tips... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg kjøpte min TWS 10-60 på Mekonomen i Ski. 625; For fire liter.... Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Thanks... Da prøver jeg Mekonomen i Larvik! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hvis man skulle kjøpt i oslo/akershus området da? Veit at torshov selger den, men til 160kr litern!!!! Har hørt om folk som kjøper den til 90kr jeg:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Er på jakt etter den olja jeg også. Sjekka på mekonomen på alnabru, og der kosta 185kr litern :eek: DeejPhant: Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor disse folka du har hørt om kjøpern? Siter Begynt på nytt prosjekt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by S-2000 Som du sikkert forstår er jeg på jakt etter å kjøpe Castrol TWS olja, men har ikke funnet den i nærheten av her jeg bor... Hvilke butikker/kjeder fører disse, hvor mye ligger de på i pris per liter og hvor er nærmest meg (Vestfold)? Takker for tips... Jeg kan bestille denne for deg.....! (Mekonomen Grenland...) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg