Gå til innhold

eksos???

Ranger emnet


hNg

Anbefalte innlegg

er ute etter 2,5" eksos til min 323 gtr å lurer på om noen kan anbefale noen bra effektanlegg. vurderer ferrita sitt?

noen som har dette?

vil gjerne ha 2,5" med 3,5" blås el lign. noen som kjører med lignende??

 

noen som har noen effetanlegg å anbefale?

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Simons 3" fra turbo og ut til bakre del med 2.5" utblås(skal snart bestille powerzone bakre eksos med 4.5" utblås, er en lyd -demper helt bak jeg vil ha vekk :rolleyes: )

 

Det er en skikkelig mørk grom lyd med det effekt annl jeg har nå, men så snart jeg får på powerzone bakre del blir det mer brøøøl lyd hehe

 

kaizer her på forumet hadde jo powerzone effekt annl på gtr sin ekstremt rå lyd!

 

Så har du HKS Sport effekt annl som jeg mener er 2.5" men ta deg en tur på MAZDAFUN tror du kan få kjøpt HKS der.

 

Men Ferrita er sikkert knall bra det og :D

 

Bilde av powerzone bakre del:

pz-uni-eksos.jpg

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få satt ut noen bilder av bilen på lørdag for da skal jeg sette den i sammen og vaske ordentlig til Streetmeet:)

 

Ferrita i Sverige har laget det ble jeg fortalt når jeg kjøpte bilen,

de var visst flinkere der enn Ferrita norge, koster ca 7000-,

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hNg:

blir ikke den powerzone potta jævla stor på en 323 da? 120mm blås!?!.

 

Synes den ble drit rå på kaizer sin jeg hehe :D

 

men det er jo selvsagt smak og behag.

 

Darkstart: er ikke helt sikker på hvordan det er med festene men skal nå alltids få det til :)

 

potta.jpg

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs! gamlebilen jo!

 

Potta er universal, men jeg kappa bare av på orginal anlegget, og svetsade på i rett posisjon.

 

Det er ikke no problem for det var første gangen jeg tok i et sveiseapparat, og jeg lagte hele veien fra downpipe.

 

Den nye eieren (en lakkerer) har nå pusset ned hele bilen og den har fått ny lakk. Blir helt rå. Skal få tatt noen bilder slik at dere får se.

 

-R-

 

;)

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka tid skal du hente mx6 i tyskland da kaizer?

Hvor mye gav du for de felgene så stod på gtr'n forresten?

 

Men til topicen nå :rolleyes:

 

Hvordan var det me avgassen da, røykte det mye av eksosen etter du bygde effekt annl, hos meg ryker det noe så jævlig, men har jo nesten 3" hele veien :D

 

PS, ikke glem de bildene da :D

 

mvh

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by A.M.T

ka tid skal du hente mx6 i tyskland da kaizer?

Hvor mye gav du for de felgene så stod på gtr'n forresten?

 

Men til topicen nå :rolleyes:

 

Hvordan var det me avgassen da, røykte det mye av eksosen etter du bygde effekt annl, hos meg ryker det noe så jævlig, men har jo nesten 3" hele veien :D

 

PS, ikke glem de bildene da :D

 

mvh

 

avgass??;)

 

dersom det ryker så mye så kan det jo være noe som sliter litt?

 

Ikke for å skremme deg men få sjekket det ut før du laddar for mye.

 

En som henter bilen for meg og setter den på båten. Har allerede fått "linselys" med angle eyes fra statene så bare venter på å komme på en bil. sender deg en pm når den er på plass.

 

-R-

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår