Bilskalle Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg var så uheldig å kjøre på ei katte i går, noe som resulterte i en ødelagt tåkelampe på venstre side foran. Derfor lurer jeg på om noen har byttet ut en slik før, på en slik bil, og kan fortelle meg hva det kostet. Bilen er en 2000 modell MB 200 Kompressor Avantgarde. På forhånd takk. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Vet ikke pris, men sjekk med AutoTrio også http://www.autotrio.no Husker ikke om det var C- eller E-klasse jeg har gjort det på. Men mener det skal gå greit å bytte selv, bare slipp ned skliplata å ta den fra baksiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Problemet med å bytte selv er at jeg tror "festene" til lampa har gått til helvete, så det blir nok en del kål. Ingen som kan si en ca. pris? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Fangeren sprekt? Trur den skrus rett i fangeren. Bertel O'Steen kan gi deg mer enn ca. pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg