C0bra Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er det noen "tips" til billig trimming der ute? Tenker ikke på turbo/kompressor eller noe.. Har skifta luftfilter, mellompotte og bakpotte på min 520(M50) og lurte på om det var noen andre billige måter å få litt bedre respons, mer hk eller bedre lyd på? Tenker på skifte av luftmengdemåler, til en fra 525(m50) vil det utgjøre noen forskjell? Ser gennerelt sett etter billige ting som kan få bilen litt raskere eller gi den litt kulere lyd.. Noen her som har noen tips? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by C0bra Er det noen "tips" til billig trimming der ute? Tenker ikke på turbo/kompressor eller noe.. Har skifta luftfilter, mellompotte og bakpotte på min 520(M50) og lurte på om det var noen andre billige måter å få litt bedre respons, mer hk eller bedre lyd på? Tenker på skifte av luftmengdemåler, til en fra 525(m50) vil det utgjøre noen forskjell? Ser gennerelt sett etter billige ting som kan få bilen litt raskere eller gi den litt kulere lyd.. Noen her som har noen tips? Vet ikke om det hjelper å bytte luftmengdemåler,men grenrør skal nok hjelpe litt på, chip utgjør kanskje også litt.. Men vil du ha MYE lyd, så vet jeg om en som vil bytte et scorpion effektannlegg som lager masse lyd, mot et orginalt 520i eksosannlegg..jeg sender deg en PM med mer info:) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by C0bra Er det noen "tips" til billig trimming der ute? Tenker ikke på turbo/kompressor eller noe.. Har skifta luftfilter, mellompotte og bakpotte på min 520(M50) og lurte på om det var noen andre billige måter å få litt bedre respons, mer hk eller bedre lyd på? Tenker på skifte av luftmengdemåler, til en fra 525(m50) vil det utgjøre noen forskjell? Ser gennerelt sett etter billige ting som kan få bilen litt raskere eller gi den litt kulere lyd.. Noen her som har noen tips? Fjerne katen. 1500kr hos Svendsen eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by jarli Vet ikke om det hjelper å bytte luftmengdemåler,men grenrør skal nok hjelpe litt på, chip utgjør kanskje også litt.. Men vil du ha MYE lyd, så vet jeg om en som vil bytte et scorpion effektannlegg som lager masse lyd, mot et orginalt 520i eksosannlegg..jeg sender deg en PM med mer info:) Tror jeg var i kontakt med han du kjenner engang angående Scorpion anlegget hans. Jeg har ett Supersprint anlegg fram til kat. Det kostet 7200kr. For 2 år siden, men det er bare brukt i 7mnd. Vi lurte på å bytte men jeg mistet email adressa hans.. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hva med å bytte til diff med litt annen utveksling?? for å få litt bedre aks. (og litt lavere toppfart) kan jo få tak på sperrediff i samme slengen visst du ikke har det fra før. http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/Recipe.htm Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg