RaWeR Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Endelig fått meg et kamera. her er noen bilder av golfen min: Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 dette har jer gjort: Byttet fra 1.6 til 1,8 GTI (Blir Godkjent om et par uker.) Byttet Fra CL interiør til GTI 90`Fangere G60 Breddere Klarglass Lykter Felger: 17" Momo Racer Dekk: 215-35-17 Continental Contisportcontact 2 Spoiler Breiribba emblemfri grill senket 60-60 med senkeskåler på 15mm foran Lykter bak Stereo: 12" Kicker XPL25 Kicker KX300.4 Frosterker Macrom Frontsett Alpine Type R 6x9 Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 ganske fin bil du har :) eneste jeg kan klage på er vel klisteret :P og dørene ? men det vet du vel fra før :) lykke til videre :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Fin bil det! Sett den litt rundt her... Er dører på øskelista eller? Jeg og kan forsåvidt styre min begeistring for stickers i det formatet der da.... :) (Du som alle andre skryter på deg G60 breddere.... :( ) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 fin bil! Synd du har ølakt bakruta med det der sick sick Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 klisteret forsvinner har fått en del klager der før. vurderter å fjerne sotefilmen og. men er redd bilen vil bli for lys..? Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 behold sote filmen,ser jevlig rått ut. tror ikke den ville passet uten sotefilmen.. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 tøff bil :) litt rar plassering av mellom tonene men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Fet kjerre, men fjern VW-logoen som du har limt fast i speilet. Ser bare dumt ut. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 veldig sprek bil! men en tin jeg lurer på: du har satt på gummilister i hjulbuene dine.. Hvordan festet du disse?? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 fin bil! sjelden man ser en golf i denne fargen som er pen igrunn, men denne var det :) ting JEG ville gjort med bilen: sot de fremre rutene også! ser harry ut med soting kun bak. hvite blinkers fjerne alt av klistremerker lakkere lista i håndtakene i bilens farge Fjerne visker og dyse på bakluka (ser det er rust der alikevel som du snart må ta ;) ) monovisker tåkelys (kan ikke se du har det?) du har sikkert tenkt på alt dette selv.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Går bredderene på denne "90 mod " utbyggere til gti/16v helt ned til tappen som kommer ut på gti lippa ? Eller er det bare G60 som gjør dette ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Sonick Går bredderene på denne "90 mod " utbyggere til gti/16v helt ned til tappen som kommer ut på gti lippa ? Eller er det bare G60 som gjør dette ? De går helt ned til tappene. Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Fin bil! Greit at du fikk deg kamera da, når jeg aldri fikk tukla meg til å knipse noen bilder av den. Skal være forsiktig med kritikken ettersom du har sett min bil, og den kan man si mye om, men det at du "lever høyt" kan godt fjernes fra bakruta ja! Ellers får du si i fra om du dumper over et par nyere dører eller to, kanskje det blir billigere om vi kjøper et parti? tvisomt kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 soleis da var vw emblem fjernet fra speilet. og ruta er rein som ei nyvaska babyrompe Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg