Mazdaman Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Trenger noen tips til å montere netting i panseret mitt. Har prøvd med sikaflex og sparkel men det spakk opp igjen. Noen som har noen tips til mitt panser prosjekt...:D Siter Nå lykkelig eier av hus og en rusten Volvo 745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Mazdaman Trenger noen tips til å montere netting i panseret mitt. Har prøvd med sikaflex og sparkel men det spakk opp igjen. Noen som har noen tips til mitt panser prosjekt...:D netting i panser? meiner du netting i scoop eller? det skal vel gå med sika, men det må vera reint. vist ikkje så prøv noko som heiter "TEC 7". har brukt det litt og det holder ganske bra. å bruka sparkel på panser til å holda netting på plass er vel ikkje så bra sidan det er mykje bevegelse idet når du smeller det igjen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Som sagt så bruker sika å holde... hvis ikke er det bare å finne et sveiseapparat!:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 kan du ta bilde og vise oss hva du mener? Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdaman Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det som er saken er at hullet er skjært og nettingen ble festa med sika fra undersiden. Syntes det ble stygt når jeg snudde det og så fra oversiden. Sparklet kanten for å få den litt jevnere, og når jeg skulle pusse det ned igjen så sprakk det rundt hele kanten. Tenkte jeg ikke skulle bruke sparkel. Siter Nå lykkelig eier av hus og en rusten Volvo 745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Går jo ann å bruke glassfiber sparkel da. Det sprekker hvertfall ikke. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg