Bidne Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er nok desverre uaktuelt for meg siden du må selge asap :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Så har jeg da prøvd å ta noen bilder....kanskje ikke så veldig bra, men men....jeg er ikke utdannet fotograf heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Pris? Han som kjøpte denne er en heldig jævel. Satan. ;) Hva blir det nå? 3er? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 En heeeldig jævel. Merkelig at jeg ikke har sett denne bilen i stavanger, tror jeg hadde snudd meg mer en en gang etter denne her! Håper bare at den nye eieren tar godt vare på bilen, synes den fortjener det! Regner med du sliter med å sove den neste uka nå, når barnet er i andre sine hender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Nå blir det 3`er ja... Flyet går 08.15 i morgen :) Blir nok en fin tur fra Ålesund og hjem tenker jeg, mye fin natur Var litt sært i gi fra seg 2`ern.... Se det lille gullet mitt forvinne til en fyr på Karmøy, men men, jeg kommer nok over det. eirikvw, rart du ikke har sett meg, er endel ute og kjører, men vi kjører kanskje ikke på de sammem plassene !?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 vi kjører jo uber alles! randaberg, statoil(gratis mattevask) byen, storhaug, hundvåg, ålgård :) ein stk hvit golf, ein stykk svart golf og en lilla bmw :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 stokka racing team, dere får se etter en mørk lilla 3`er nå da :) Var i Ålesund og hentet på lørdag. Heeeerlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Få se noen bilder av den nye Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Får kamera i morgen håper jeg, må muligens starte en tråd på 3`er forumet da, men kan jo sette linken i en reply her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Lilla Golf 3 fra Ålesund..?? Nei, den har vi ikke sett. Orginalbil? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Det var en heldig jævel ;) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 SpeedWell, du får nok se den ganske snart.. Senket 60/40. Brock B2 felger 7,5X16 foran og 9X16 bak. Fet bil :p Må bare få fingrene mine i et digitalkamera.... Mobilkamera gjør liksom ikke susen. Lurer på hvor lenge det går før jeg savner 2`ern.... Den var jo dønn original når jeg kjøpte den, så vi knyttet et spesielt bånd mellom oss :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Min golf (2) skal bli slik som den du solgte tror jeg :) *stikker ut og boner den* Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 snakkes på Mk3 forumet Goliath :) Håper du har gjordt ett godt kjøp! kanskje jeg ser gamlebilen din farte rundt i traktene her også da. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg