Duffy Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Håpa på at noen kunne svare meg på noen spørsmål om omregistrering av bil. Jeg skal dra å hente bilen. Muthern skal stå registrert som eier og hu skal ikke være med. Hvordan gjør jeg det? Og bilen har også en deleier. Eieren får ikke tak i deleiern. MÅ man han deleiers undersrkift eller holder det med eiers for å skifte eier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Duffy Håpa på at noen kunne svare meg på noen spørsmål om omregistrering av bil. Jeg skal dra å hente bilen. Muthern skal stå registrert som eier og hu skal ikke være med. Hvordan gjør jeg det? Og bilen har også en deleier. Eieren får ikke tak i deleiern. MÅ man han deleiers undersrkift eller holder det med eiers for å skifte eier? Du må ha underskrift fra begge eierene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 var i samme situasjon (utenom det med medeier), tok med meg papirene hjem og fikk pappa sin underskrift, og hentet bilen dagen etter.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 kan også registrere den på deg først for å så registrere den over på faren din etter feks to dager. Du betaler fortsatt bare en omreg avgift Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duffy Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Dr_BASS kan også registrere den på deg først for å så registrere den over på faren din etter feks to dager. Du betaler fortsatt bare en omreg avgift Hvordan bli det da med forsikring? Spiller det ingen rolle hvem sitt navn den står på? Den skal stå på muthern, som også skal stå som eier av bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Duffy Håpa på at noen kunne svare meg på noen spørsmål om omregistrering av bil. Jeg skal dra å hente bilen. Muthern skal stå registrert som eier og hu skal ikke være med. Hvordan gjør jeg det? Og bilen har også en deleier. Eieren får ikke tak i deleiern. MÅ man han deleiers undersrkift eller holder det med eiers for å skifte eier? For deres del : få tak i salgsmelding som mor di skriver under på før du drar. ang. deleier så aner jeg ikke Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg