projektRUST Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 virker som om det er mange her som glemmer hvem som faktisk eier golfen.. morten! og han kan vel gjøre hva faen han vil med den :) fremstår som reneste syklubben her inne, hehe. noen liker resto, noen liker old skool, noen liker rs front, noen liker nittifangere. om alle skulle hatt identiske biler, DA HADDE DET VÆRT KULT DA hva! og ja.. nr 301 :D Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by pololars Meningen med dette er vel å ikke ødelegge all plasten i vinter :o Ja, det er det som er meningen. Morten, som er broren min, setter på det andre stæsjet til våren igjen når han skal selge den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by projektRUST virker som om det er mange her som glemmer hvem som faktisk eier golfen.. morten! og han kan vel gjøre hva faen han vil med den :) fremstår som reneste syklubben her inne, hehe. noen liker resto, noen liker old skool, noen liker rs front, noen liker nittifangere. om alle skulle hatt identiske biler, DA HADDE DET VÆRT KULT DA hva! og ja.. nr 301 :D Veldig bra skrevet. Da jeg begynte her inne skulle alle ha RS fangere. Ingen som turde å skille seg ut. Det var triste greier. Mye bedre nå. Jeg falt for Old School looken i 2000 da jeg så en heftig BMW lilla/svart Golf II i PVW. Kuule greier. Men cleanlook med 90 fangere er også kult. Simon Sweetlands Cadbury blå Golf II er et lysende eksempel på dette Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Det hadde neppe vært så kult om alle hadde hatt helt identiske biler.... Noen mente vel kanskje at det ble litt mer enn spesielt.... Når halve fronten og ene blinklyset mangla..... Old School er kult det, men det krever kanskje litt mer at bilen er strøken, og godt senka, vet ikke...? Den fronten, as i'm sure you'll agree, var jo ikke akkurat strøken..... Synes den bilen er bra gjennomført, og hvis det skal bli Old School så håper jeg det blir like gjennomført.... Stå på! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 hehehe..uff...mye klaging her da :) bilen skal ikke bygges om til old school alikevel! den fronten er bare på fordi jeg ikke vil subbe istykker RS fronten i vinter da bilen skal selges til våren! Noe jeg skrev tidligere! Vet godt at bilen ikke er gjennomført forran nå...hehe..mangler ett blinklys og greier... men syns det var kult med litt forandring også! selv om bilen ikke akkurat er ett blikkfang nå.. hehe :) men desto moroere blir det til våren når den skal hores opp igjen!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 ps: hvis noen har en BILLIG 90 front fanger og bor i vestfolds området så send PM!!! setter gjerne på en slik en i vinter også.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Golfy imstupid Neida...Det ble vel ikke helt velykket kanskje..Hvit er ikke den beste fargen og bygge old skool på for det blir for stor kontrast mellom svart og hvit og krom listene kommer ikke frem helt...Så kjøp en annen golf og bygg et seriøst prosjekt. det er akkurat det jeg skal til våren/sommer 2004 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Ja, det er det som er meningen. Morten, som er broren min, setter på det andre stæsjet til våren igjen når han skal selge den. One big happy old school family!?!?:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 ok sutrekopper....hehe nei da :) nå ar jeg skaffa meg 90 fanger med hvite blinkere... den er sort og må lakkes..den er montert og det blei mye bedre! den hadde til og med GTI leppe :D weeee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by vwgolf2 ok sutrekopper....hehe nei da :) nå ar jeg skaffa meg 90 fanger med hvite blinkere... den er sort og må lakkes..den er montert og det blei mye bedre! den hadde til og med GTI leppe :D weeee Så Old School er ikke så fett lenger? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 ...jo det er grise fett, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke det hadde blitt noe fett på min. med tanke på at jeg skal selge bilen til våren, og da får jeg ikke nok tid til å lag/bygge (kall det hva dere vil) en skikkelig kul bil. som er gjennomført! da kna jeg like godt beholde store fangere på...så jo uansett tett ut med liten fanger forran og stor bak når jeg ikke fikk av den bakfangeren.. så nok old school diskusjon...det kan vi ta når jeg evnt. lager ny tråd om ny bil en gang i fremtiden! :) :) trenger ikke mas om felgene! Vet der er maaaange som er int. i å kjøpe de, men de er ikke til salgs!!!! ;) hehe her er iafall noen bilder av 90 fangeren... (ja den skal lakkeres...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 noe som irriterer meg litt er at fangeren gliper litt under høyre hovedlykt... (rød ring) hva tror dere kan være årsaken? at plasten står skeivt på jernet? men det blei iafall lavt nok!! subber en god del..skal ikke så mye til! så dette blir moro til vinteren! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 hadde lite og finne på idag, så jeg kjøpte lakk som var ferdig blanda på boks (L90E) og lakka fangeren.... blei fornøyd..ikke noe renning! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 ett til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 du skal bare være glad du ikke har metallic lakk. hehe. lakkert fangerne på gamle golfen der. fem strøk + to strøk klarlakk. uff. men ble bra. ingen som så at det var med boks. får igjen kjerra mi på mandag. så da blir det litt rånings på meg igjen og. bare kjøpe meg noen vinterdekk. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg