antheus Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by 2my BMW = Better Modell Wanted:dude: :dude: :dude: BMW: Big Money Wasted BMW: Black Mans Wagon BMW: Bedre Med (volks)Wagen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Jeg kom nettopp til å tenke på at jeg prøvekjørte en flott Kia i fjor sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Forresten, jeg prøvekjørte to KIA. Her er interiøret i den andre. Legg merke til treimitasjonen som løsner fra underlaget. KIA kan det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by jackpot hmm står forskjellig forklaring på Opel og Vauxhall.. er ikke det same shit - different wrapping? :rolleyes: :rolleyes: er vel en missing link jeg har gått glipp av ett sted ;) SkrOpel og Vaskehall er vel fortsatt to forskjellige merker? Jeg vet at Vaskehall bruker skrOpel sine biler, men det er vel nesten som Ford sine Cossier eller noe? Er ikke sikker jeg, men det er to forskjellige firmaer sånn jeg har skjønnt det ... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by antheus BMW: Big Money Wasted BMW: Black Mans Wagon BMW: Bedre Med (volks)Wagen ;) Bmw=Bær Møkka Wekk Bmw=Bedre Motor i Wente Bmw=Bedre Modell i Wente.........osv.......osv......Jeg liker da IKKE Bmw hvis noen lurte....... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Vaskehall og Skropel er teknisk identiske, i hvert fall, bortsett fra speilvendt interiør hos førstnevnte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 FORD= Failed On Race Day Pontiac= Poor Old Nigger Thinks It's A Cadillac lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 bør vel være noen bilmodeller som det kan være gøy og mixe på *tenke* Daihatsu Aplause.... det den fikk da den faktisk startet :D går vel an å finne på noe aent også??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Har kjørt gammel Daihatsu også, jeg. Her stoppet den ved Lierskogen Pukkverk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Her stoppet den igjen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Og igjen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Og i lyskrysset noen meter unna: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg