sharpie Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Har litt problem med en 16v PL topp. Toppakninga var bytta i januar, men etterkvart blåste det meir og meir luft inn i kjølesystemet. Bilen bruker i tillegg vatn. Har plukka av toppen igjen og fått den sjekka. Den er IKKE skeiv. Er det vanlig at disse toppane sprekker? Eller skal man bytte toppakning igjen og krysse fingra? kan det vere andre ting som lager trøbbel? håper noen har litt erfaring med dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Få den trykk testet.. det kan jo bare være at de som har gjort jobben ikke har gjort den bra nokk ... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 få den trykk testet..har sjøl en topp som jeg holder på skifter,,,den hadde sprunget lekk til forbrenninga...å til kjøle vannet.holder på å skifte topp no..3 sylindre som va REINE for sot å eksos,,,..effekt tap..JA..gikk så dårli som ein 90 hk:(..håper d blir bedre tider med ny topp.....toppen som jeg holder på med no er trykk testet å sprekk fri...HÅPER på 139hk..KR motor.. så får man ta d der etter.....har en 1er golf som skal få 16v TIC..så gidder ikkje å legge så mye peng i 2ern....men må jo gå litt da...litt surt å bli spødd ta GTi å likt med 90hk..hehe..kompen er BRA så d må ligge i toppen eller insprøytninga....Dette er forøvrig GTi 16v`n som ligger for salg her på forumet.. Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.