Gå til innhold

Golf Spyder Concept by Glacius .

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

Hey guys after alot of work this is my entry for the redline comp .i want to thanks EVERYBODY who has given helped me with this golf on tips etc..iu all know who u are hehe..

 

I have soo many details on this i dont even wanna write them all down.lol

i have brushed many parts here everything over the door* TOP* is bruhsed from scratch exept seats..i have bruhsed the wiper and the vinyl and colour s fully brush...well i hope u like it 8)

 

 

PS I HAVE BRUSHED THE GOLF INOT THAT MAG ON THE WINDSHIELD.]

took me about 20 min but i think it came out oki

 

 

Here is the original car

http://uploader.co.uk/images/volkswagen_golf_1.6_fsi_5-door_2004_011.jpg

 

and here is my Spyder Concpet

 

spyder-concept-golf.jpg

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er rigktig det ER ikke min beste eller noe i NERHETEN :( men tingen der det at j er ikke HELT ferdig med topen (ser for tonny ut) og fargen gjør den også litt tonny ..j skal adde noen refleksjoner .MEN det VERSTE er jo at GRUNNEN til at ALT ser så jævli PIXLETE UT er at j har jobbet i 1024 pixel!!!!! og det er Noe J ALDRI gjør j jobber i 1600 og over ..men siden denne er 1024 sÅ er det det NÅR j brusher så ser alt så jævli pixlete ut :( det er UTROLIG Irritende OG j skal fjerne dama j syntes hun ikke passer inn her ..takker for kommentarene j skal endre mine feil og legge til litt flere detaljer ses alle:)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;) min feil :) du er sinnsykt til å tegne..

 

du går likt med folka fra digitalblasphemy og gutta..

 

du har så SINNSYKT peil :P

 

hadde likt om du hadde villet fiksa bilen min sånn som du hadde syntes den var rå :D

 

(volvo 240) sikkert ikke noe du gidder :P men hadde hvert gøy (for meg ihvertfall) :)

 

creds til deg.. du er RÅ!!!

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår