Glacius Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hey guys after alot of work this is my entry for the redline comp .i want to thanks EVERYBODY who has given helped me with this golf on tips etc..iu all know who u are hehe.. I have soo many details on this i dont even wanna write them all down.lol i have brushed many parts here everything over the door* TOP* is bruhsed from scratch exept seats..i have bruhsed the wiper and the vinyl and colour s fully brush...well i hope u like it 8) PS I HAVE BRUSHED THE GOLF INOT THAT MAG ON THE WINDSHIELD.] took me about 20 min but i think it came out oki Here is the original car http://uploader.co.uk/images/volkswagen_golf_1.6_fsi_5-door_2004_011.jpg and here is my Spyder Concpet Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Den ser jo ikke "ekte " ut, men bildet er dritfett! Ser ut som en Airbrushet tegning (en som er brushet irl.) Herlige detaljer og deilige dekaler :D PS: Hvorfor skriver du på Engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 engelsk: den går innom div andre forum også, copypaste er en fin funskjon. har sagt det før og sier det igjen: sjuuuukt bra Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Den var rett og slett latterlig rå! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 synnsyk mod. fatter ikke hvordan du får carbonfibern til å se så ekte ut..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hvis jeg skal pirke litt? Sinnsykt STOR golf eller UTROLIG liten dame? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 OMG:eek: :eek: igjen driiiiitfet..fargen, dekalene, cf'en og dama..alt er bare rått... det er så mange detaøjer som gjør denne modden så utrolig bra.. og ikke minst..så er det jo magasinet..love it Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 fy faen ta deg zein ! du skulle hatt jobb som bildesigner.. det var en av de fresheste golfene jeg har sett <!> all ros for den modden der som garantert tok deg lang tid! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 helt sykt:eek:, men den ser ikke "ekte" ut. kanskje noe med fargen? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ikke det beste jeg har sett av deg, syns alt så litt fake ut. Men bra var det jo, det er ikke å legge skjul på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 ja det er rigktig det ER ikke min beste eller noe i NERHETEN :( men tingen der det at j er ikke HELT ferdig med topen (ser for tonny ut) og fargen gjør den også litt tonny ..j skal adde noen refleksjoner .MEN det VERSTE er jo at GRUNNEN til at ALT ser så jævli PIXLETE UT er at j har jobbet i 1024 pixel!!!!! og det er Noe J ALDRI gjør j jobber i 1600 og over ..men siden denne er 1024 sÅ er det det NÅR j brusher så ser alt så jævli pixlete ut :( det er UTROLIG Irritende OG j skal fjerne dama j syntes hun ikke passer inn her ..takker for kommentarene j skal endre mine feil og legge til litt flere detaljer ses alle:) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 tips fra en uten peiling. men for å få det til å se litt mer ekte ut :P litt gulere "sand" feks :P viss det er det som er meninga at den står på. viss det er stein. lag litt mer "kulete" eller grovere eller no sånt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traxtor Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Damn!! den var bare sykt rå! åssen får du refleksjoner i carbonfibern? MAMBO: din TUFS ;D;D Er jo asfalt.. neida bare kødderu bruttern, si varu vil ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 baken er EKTE har ikke gjort NOE med den:op Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hehe ;) min feil :) du er sinnsykt til å tegne.. du går likt med folka fra digitalblasphemy og gutta.. du har så SINNSYKT peil :P hadde likt om du hadde villet fiksa bilen min sånn som du hadde syntes den var rå :D (volvo 240) sikkert ikke noe du gidder :P men hadde hvert gøy (for meg ihvertfall) :) creds til deg.. du er RÅ!!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg