jettamaster Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 har lyst å bytte ut mine vindusspyledyser med nokre andre. er det nokon som veit kva andre som passer? vil ikkje ha slike med hore lys på. er det muligt å bytte ut pæra på vifte panelet? takker for alle svar. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagoil Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Har du de med en dyse i hver? PÅ nyere golfer fra 88- 89 ,har de med 2 dyser i hver,får litt mer spredning. Lysdekselet koster ca 200 nytt på NBS. Siter VW-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Hmm.. Jeg har 86 modell Golf og har 2 dyser, i hver av dysene er det 2 dyser til, sånn at jeg får 4 stråler på ruta mi.. Er det forskjell på disse dysene fra ny og gammel Golf da? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagoil Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Har en 85 1,8 golf gl hadde bare en i hver,helt til jeg kjøpte nytt(brukt) på NBS fra en 89 gti.Trodde bare var på de nyere,men tidligvis ikke.. Siter VW-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 golf c er vel std med en stråle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 VinterGolfen min er en 86 modell Cl 1.6.. den er det også 4 dyser på.. Samme som 86 GTI'n min... Snodig dette her.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Min 86 cl 1,8 er det bare en dyse.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 De hadde sikkert en stor container på fabrikken som de hadde alle dysene i. Så har der vert en morroklomp å kastet et par 1000 dyser med kun en stråle i. sammen med de andre dysene.? :D Så har ikke roboten merket forskjell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg