C0bra Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Har nå tatt av det helvetes hengefeste på bilen min.. Var helt sundtrusta.. Har nå flere hull som det var bolter i når jeg hadde hengefeste på, hva kan jeg bruke til å tette dette? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 sett inn en skrue med en stor skive fra undersiden med silicon i mellom da vell? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Tenkt noe mer på om det var noe stoff alla sikaflex eller noe folk pleide bruke.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 ducktape:D Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by jallis ducktape:D En kamerat av meg mekka "Hjulbuer" ut av 10 lag ducktape :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 godt gjort...:D Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg