drturbo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 2 stk recaro seter, sorte og grå, med utrekkbar lårstøtte, vipperygg, understell til Golf mk1/2. Et lite svihull i det ene setet. 4000,- for begge. Med understell. Neuspeed upper & lower strut tie bar(fjærbeinavstivere, nede og oppe.) Neuspeed rear strut tie bar ( bakre tårnavstiver). Alt er helt nytt, aldri montert, med alle deler. Sort pulverlakk med rød dekaltrim 2500,- Tommy 924 36075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 hvor i landet er dette? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 På hadeland, ikke så langt unna deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Bilder av setene? og er stagene til golf 1 eller golf 2? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 nå er jo overskriften "diverse til golf mk1" da. så du kan jo gjette! hvordan går det med LET bilen drturbo? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Er det make stag til de som er vist på sidene til Neuspeed? Da tar jeg alle tre! Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Tommy (selger) er nå i Danmark, stolene er solgt til meg og uten at jeg skal si det 1000% sikkert så har jeg forstått det slik at stagene er de som er på Neuspeed sine sider ja, hadde kjøpt de selv kunne jeg brukt stagene bak ;) EspenB: Tommy skal til Bergen neste uke så da kan han helt sikkert ta med stagene til deg så slipper de å bli sendt også :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Dette høres veldig bra ut...... må bare håpe på han ikke kommer til Bergen før jeg er hjemme fra Rally VM i Tyrkia:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 LET bilen er hjernedød for øyeblikket, da det var fullt av vann i den. Er det du som har bestilt grenrør hos Lars Morten? har du en hjerne til LET liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by drturbo LET bilen er hjernedød for øyeblikket, da det var fullt av vann i den. Er det du som har bestilt grenrør hos Lars Morten? har du en hjerne til LET liggende? Nei, og Nei. har nok ingen ekstra LET gjerne. har heller ikke bestilt grenrør hos Lars Morten. Tror heller ikke han Lars Morten jeg tenker på kan lage grenrør. :D Eneste Lars Morten jeg kjenner var han som kjørte i fra Mk1 GTi'n din med kadett C for noen vintre siden. :D Er du ikke på OMC forumet lengre? eller har du byttet brukernavn? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det skikkelig dårlig gjort å rippe opp i den episoden med golfen!!!!! Den var nok ikke helt frisk den kvelden....... Har ikke vært på OMC på lenge, da det er vanskelig å følge med på innbetalinger fra USA, der jeg bor nå. Men det mulig jeg snakker med Espen en dag... Nuvel, ha en fortsatt fortreffelig sommer. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hva skjer med salg av stolene?? Jeg har ikke fått svar på hverken telefon eller mail.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Sorry, hatt så mye stress denne uka. Ble ikke noen tur til Bergen, og må få tak i det understellet som sitter igjen i bilen, og bilen innelåst, og han som har nøkkelen får jeg ikke tak i..... Skal gjøre et nytt forsøk i morgen. Beklager at jeg lot deg vente. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 ER disse stagene solgt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Nei. jeg har dem enda, men jeg er langt bortevekkistan, saa jeg faar ikke gjort noe med dem akkurat naa. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg