totta Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Har nett opp fått tak i borbet a felger i 16" 9" breie bak og 7,5" breie forand kom fra en rekord D gi meg bud selges med ca halvslitte dekk, kan leveres med helt nye dekk men da kommer prisen på dekka i tilegg. bilde kommer etter vært håper jeg Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 5x120 boltmønster el? Ca pris? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Disse er nok 4*100, siden de har stått på rekord d. (Jeg har samme felger i 5*120, så send meg en PM eller e-post om det er interesse.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 pris? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Dette hørtes interessant ut! Både jeg og en kompis har Rekord D, så at det passer burde være i orden? Som andre har skrevet; Pris, bilder, mer info? Innpress, osv? Christian Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 på de bakre felgene er det 15 inpress(bak) husker ikke forand, men stikker ikke uten om på rekord D men er dritt kule der. de er 16" med 7,5" breie forand og 9.5" bak Bilde er litt vanskelig å få ordnet på stående for da siden jeg har sletta disse på pc ved hjelp av et barn he he he men budet så langt er på 4000kr trur jeg det siste var, de er litt små skada på kantene men ikke noe problem og fikse Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 innpress forran kan være ganske høyt da, er plass til mye på rekord d, hadde et-35 med god margin på min. så er ikke sikkert det passer så bra på f.eks en kadett c forran, bare sånn til info ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 ET20 forran:) (7,5" bredde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Felgene er nå solgt, gikk for 4000kr til en i bærum med rekord. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 er det et20 på de totta selger? eller dine? hvis det er totta sine er jeg interisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 okay, greit da, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg