jettamaster Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 eg veit at dette er tatt opp før men eg finner ingen savr når eg søker på forumet. korleis setter man i bakruta? har lest at man bruker tau og legger i sporet. men resten husker eg ikkje. kan noko hjelpe? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 er det list på utsiden? Som regel så putter du inn den først selvf etter at ruta er i... Finne en passe tykk tråd/ledning, ha på masse salo,legge på plass ruta og begynne å dra inn snøre forsiktig! passe på at ruta er Midt i hullet sitt! så går det bra.... Lykke til! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hjelper også på om du har en kar til å stå å presse ruta inn mot bilen. Legg snøret i listen hele veien rundt, og dra i begge samtidig. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Dra nå i en av gangen så du får med deg det som skjer .... eller er du proff?;) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 slik sjønner eg det: -smør pakningen godt med zalo -legg snor eller ledning i pakningen -dra snora fra innsida men ein står å skubber på utsida og ruta sklir på plass. skal prøve det. takk iallefall! :) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg