Gå til innhold

STREETMEET 12 JUNI! kommentarer til streetmeet! Bilder og film legges her!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Som vanlig startet dette som et kult treff.En ny vri var streetracing, kanskje litt i overkant men artig.

 

"" Drita fulle unger med bæreposer fulle av øl, burde foreldrene holde hjemme "" >> spesielt er dette ment til dusten som først skulle bråke med en uskyldig kompis, for så å skulle banke dritten ut av en stakkars passasjer i en hvit porsche 944. Håper mammaen hans gir han innestraff ved neste streetmeet. """

 

Ellers var dette et gromt treff og som vanlig mye feite biler å se på.

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå må jeg bare få utløp for min frustrasjon:

 

Dette er sitat fra politiradioen rett etter sivilbilen var der og brøt opp:

"En god del rånere fra Østlandsområdet er samlet på parkeringsplassen til IKEA. Litt drikking, men begrenset, Vi blir på området for å se om det utarter seg"

------

Ca 00:00

"Fremdeles stille og rolig, men blir på området"

--------

Ca 01:45

"To-tre bilførere har ryddet plassen for den meste søpla og reiser. Vi bryter også opp"

 

Jeg er lei av de som sier "ikke børne - ikke gi på - ikke ditt og ikke datt" Dette er jo halve morroa, Det skal ligge en tjukk tåke av svidd gummi,bensin og olje(?) i lufta over et sånt treff, og politiet ser ikke på det som noe problem. Disse som ikke vil ha det får Reise på de organiserte treffene der ting skjer i sivilserte former.

 

Når det gjelder flaskeknusing er jeg av den forståelse:

 

HVIS DU IKKE KAN SETTE DEN JÆVLA FLASKA FORSIKTIG PÅ BAKKEN VED SIDEN AV ET SKUR EL.L! KJØP BOKSØL!

 

Det kommer masse narkiser og tar med seg det som er pantbart derfra før Ikea åpner på mandag allikevel

 

Jeg vil også berømme de som ryddet plassen etterpå, Og jeg beklager at jeg ikke var med på dette. Disse personene har krav på all heder og ære.

 

Jeg synes dette var et meget vellykket treff.:D De som ikke deler min mening får holde seg hjemme neste gang og slutte å klage

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hater burning...

Idiotisk å holde på slik som flere gjorde der igår... burning mellom biler, på tvers langs bilene etc.

 

Utrolig morro for de som får smelta gummi på hele siden av bilen.... vet jeg hadde klikka om det hadde skjedd på bilen min der igår. Nylakkert for under 1 uke siden.

 

Folk bør bruke hodet litt mer, og jeg synes ikke røyk og svidd gummilukt hører til på et streetmeet, men derimot sosialt samvær, snakke med nye folk, se på biler etc.

 

Håper man kan få silt vekk de verste idiotene på neste treff.

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nede på ikea i dag å så på utfallet.

 

fant 2 sekker med søppel og 3 knuste flasker på bakken.

 

takk til dem som har ryddet!!!!!

 

telte over p-plassene...kom frem til at det har vært litt over 350 biler og når det sikkert var 2-3 pers i hver bil kan dere tenke dere hvor mange som var der :)

 

ca 1000......heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD!!!!!!!!!!!!&!#/"(#/!////#¤/"¤&"%"¤%(¤&/

 

FAN!!!

 

var sammen med to kamerater i går, hele tida på kvelden tenkte vi, "hva skal vi gjøre a?"

hadde jo vært perfekt vettu, to av oss hadde damefri også...

 

JEG GLEMTE STREETMEET!!!!!

 

føkkings amatør az....:mad:

 

når er neste... i oslo området?

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

 

Jeg tviler på at den var ironisk. Jeg har også lagt merke til dette at det har blitt mote med feite kvinnfolk i alt for små klær.

 

Ser det for meg, bleik dissete mage som stikker ut mellom en alt for kort topp og ei alt for trang hvit piratbukse.

 

 

Enten slank dere, eller gå til innkjøp av større klær, dere gjør meg kvalm!

 

mener du det hadde vært greit hvis de hadde hatt akkurat de samme klærne 2 str. større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdag 19 skulle j heller dratt til gardermoen enn skien

...hadde det ikke vært for at j skal til svigers i hamar...

 

tenkte at få begge til å klaffe lizm, ta en tur innom en dag på stripen på vei til hamar men vi skal dra på fredag....

 

vil på streetmeet!!

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

Det som hadde vært ekstra fett var om dere kjørte drag mens publikum sto tett langs med veien, så hadde det plutselig skjedd noe med en av bilene så dem hadde kjørt rett inn i folkemengden å drept noen.....hadde ikke det vært fett????

 

sånn med tanke på at det er 0 sikkerhet til sted.

når den ene bilen begynte å brenne var det ingen som hadde en brannslokker en gang.....''hurra''

 

det er akkurat dette som ødelegger streetmeet sitt rykte.

 

overrasker meg ikke om det kommer opp en bom der også.

 

til slutt er det bommer på alle plassene.

hva skal vi gjøre da?

 

ta det hjemme hos en av dere? kan jeg komme med en stor pickup med knastedekk å børne i hagen deres?

 

Hadde alle oppført seg og spart seg for børninga, kunne vi faktisk hatt streetmeet på obs flere ganger.

 

dere graver deres egen grav.

 

å til alle dere som synes det er fett å kjøre fort inne på en parkeringsplass......kondolerer...

 

ER SÅ JÆVLI ENIG MED DEG!

men hvis du siktet til at draget var fett fra min side så tar du feil,

det MÅ sikkerhet til og planlegging. Men det er et bra sted å drage på :)

Det er så mange som kommer innom og kødder og herjer og

vet ikke noe om bilforumet engang.

Det jeg og mente med at ikea blir spes. forbannet nå, resulterer jo

i bom, det sier seg selv det.

 

Vi er der for å vise fram biler og se på dem, prate sammen osv,

Til en viss grad burne og gasse litt, men ikke dragg. Men det blir fort sånn men så mange

mennesker, press og greier....

 

Og det er seriøst et under at det ikke blir noen skadet under

slike treff sånn som det står på, for da ville det blitt VIRKELIGE problemer.

 

Og APPLAUS til de som ryddet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår