Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by jeanette84 motor.. hmm.. denne er fiiiiiin.. ehm.. eller? litt blankpussing i det motorrommet og du er framme;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by famir Har du hatt Eclipse motor i en Hyundai? Hvordan da? Fortell litt!! Err... Den motoren er prikk lik min... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Slik burde motoren min ha vært... Finner du en slik Eclipse motor i en hundai, Famir? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Her er andre siden... Ser litt sint ut da :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Litt mer motor! Ganske fine ledninger... Røde osv... Og så ha vi en skvett blått blod. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 haha, er vel dårlig med værsting huyndaier.. men de kjører utrolig nok i wrc da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Bilen min! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by HiiP Bilen min! hehe, nylig tatt lakkrens eller.no?? fete felger du har fått deg *smiler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Err bare lik da... Har ikke sånne felger. Tror min er litt rødere i fargen oxo, bortsett fra front fanger'n min som jeg burde få lakka snart. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by HiiP Err bare lik da... Har ikke sånne felger. Tror min er litt rødere i fargen oxo, bortsett fra front fanger'n min som jeg burde få lakka snart. jada, så da det da, trudde du skjønte jeg tulla da;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by Essex jada, så da det da, trudde du skjønte jeg tulla da;);) Hmm hadde du virkelig trodd det? Det er mandag morgen ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Mjau! Skummel puse katt ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by HiiP Hmm hadde du virkelig trodd det? Det er mandag morgen ;) veldig sant, men jeg har tatt en kaffe spesial: 1 kopp kaffe 6 spiseskjer sukker Du blir garantert sprett våken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 CRX! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg