Loppa Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by HiiP Det er vell noe av det dummeste jeg har hørt, Er så å si INGEN "riceboyopplegg" biler som har kromma hjulbuer! Det er så audi så det kan få blitt!!! :mad: Det eksisterer heller ingen Audi med kromme hjulbuer !!! All sånn nips er Riceboy-style - punktum finale! ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Det er lenge siden vi har hatt no' krig her nå :D:D:D Kom igjen RiceGaylords lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Loppa Det eksisterer heller ingen Audi med kromme hjulbuer !!! All sånn nips er Riceboy-style - punktum finale! ;) Jeg har da sett mange Audi/Mercs med croma eller sorte eller annen for for modda hjulbuer (tenker ikke på bredding) men pyntelister og annent stasj... veita faen hva man kan kalle det jeg..... "sosse styling" ?? er vel for det meste sånne 50+ folk som gjør det !! men uansett dette finner du nesten ikke på japser !!! Det er oxo Mercer som kommer med dette orginalt !! :eek: Så det så !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Loppa Det er lenge siden vi har hatt no' krig her nå :D:D:D Kom igjen RiceGaylords lol Krig ?? er ingen grunn til og krige. Alle veit at Japsene er Penest, råes, kjappest, lettest og ellers best !!! ;) Det dårligste argumentet jeg hører fra dere vag gutta er: "Det skal være sikkelig lyd når man lukker døra !!" :rolleyes: det er nok en avgjørende faktor ved et bilkjøp !! jaaaaaa..... :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 faen og mange alu vinger da.. *hate* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Ford Mazda. (Legg merke til det fine klistremerket fra Shell i Drammen.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Og interiøret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 For å slenge seg på.. ådi jeg & bing råna rundt i.. :P pappas vel & merke. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by LilleGud Det dårligste argumentet jeg hører fra dere vag gutta er: "Det skal være sikkelig lyd når man lukker døra !!" :rolleyes: det er nok en avgjørende faktor ved et bilkjøp !! jaaaaaa..... :rolleyes: Ville du kjøpt bil uten dører, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Ville du kjøpt bil uten dører, kanskje? kansje det!! ;) Var ikke akkurat det jeg mente men men.... (så aldri den derre komme) Men det jeg skal frem til er det at Det er et DÅRLIG argumet at bilen er "bedre" fordi det sier DUNK når man lukker igjen døra. istede for klonk. som når man lukker døra på en japse.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 fin? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by HiiP Motor jo... Hadde likedan motor i Huyndaien min, ja uten turboen selvsagt, 1600 istedet for 2000, likefullt helt lik, promise. .Net, hel**te hvor ble d av bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by Orb.Net Hadde likedan motor i Huyndaien min, ja uten turboen selvsagt, 1600 istedet for 2000, likefullt helt lik, promise. .Net, hel**te hvor ble d av bildet? Har du hatt Eclipse motor i en Hyundai? Hvordan da? Fortell litt!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 motor.. hmm.. denne er fiiiiiin.. ehm.. eller? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg