Primera SI Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 viss de fjørene senker 40 mm så må du jo ha nye dempere og for å bruke de... tror du får stor mangel i eventuell teknisk kontroll dersom det blir oppdaget... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 viss de fjørene senker 40 mm så må du jo ha nye dempere og for å bruke de... tror du får stor mangel i eventuell teknisk kontroll dersom det blir oppdaget... Jeg vet demperne burde blitt byttet, men det skal jeg ta om litt. De er helt utslitt også. Men det kommer! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Resten av dagen i dag gikk med til senking. Mye drit og harde bolter... Jekk er et uverderlig spesialverktøy som ikke er nevnt i instruksjonsheftet: Hele pakka: Frustrert mekanikker: Og etter mye om og men: Relativt stor forskjell på orginalfjørene og de nye: Satte også på de "nye" felgene. Ble lekkert! :) Venstre bak gjenstår, og det blir tatt i morgen sammen med skikkelig vask med polering og hele pakka. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Du har virkelig fått ånden over deg nå :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Du har virkelig fått ånden over deg nå :) Eller bare altfor lite å gjøre i et par dager. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 helt utrolig hvor kjapt det er å bytte fjærer og dempere på primera i forhold til andre biler.. Bruker ca 15-20 min per dekk når jeg bytter enten fjær eller begge deler.. Enkelt og genialt Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 viss de fjørene senker 40 mm så må du jo ha nye dempere og for å bruke de... tror du får stor mangel i eventuell teknisk kontroll dersom det blir oppdaget... er vel strengt tatt hvis man senker mere enn 40mm at man MÅ ha nye dempere. 40mm skal akkurat være på grensen. hvertfall slikt jeg har skjønt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Dette går jo unna i turbo-fart.. Blir bra.. Fet farge du har valgt på felgene! Vurdert å lakkere listene på fangerene og sidene og dørhandtakene? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Dette går jo unna i turbo-fart.. Blir bra.. Fet farge du har valgt på felgene!Vurdert å lakkere listene på fangerene og sidene og dørhandtakene? Takk takk. :) Har vurdert å lakkere de ja, men bestemte meg fort å ha det svart. Derfor jeg maskerte da jeg lakkerte fangerene. Det blir litt for ensformig med absolutt alt i samme farge synes jeg. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Nå har jeg ikke mer tid igjen til å pusle med bilen, så jeg må nok si meg ferdig med oppussingen for denne gang. Det er mer jeg gjerne skulle ha gjort, som å gjøre noe med grillen, pusse bakpotta o.l., men det får komme senere. Er nok ikke lenge til neste gang jeg har muligheten til å pusle litt. :) Og hva med resultatet? Jo det ble som jeg håpet på. :) Den er langt fra norges peneste Primera, men akkurat slik JEG liker den. :) Jeg må si meg fornøyd med resultatet egentlig. Akkurat slikt utseende som en pen Primera fortjener. Hva mener dere? Først må vi ha noen før og etter bilder: Når jeg kjøpte bilen for et år siden: Før jeg begynte på den i år: Og nå: Ikke så ille det for 700,- alt i alt. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Tror du kan plusse på de 700 kronene mange ganger, hvis du skulle solgt den nå etter du pussa den opp. :) Steg vel litt i pris, pluss at den ble utrolig mye finere!! :) Bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Pent! Og jævlig ålreit farge på felgene. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 er vel strengt tatt hvis man senker mere enn 40mm at man MÅ ha nye dempere. 40mm skal akkurat være på grensen. hvertfall slikt jeg har skjønt. Det har du heilt rett i... men det eg skreiv var svar på spørsmålet til Mirus som stod over... nemlig om man kan kappe 40 mm senkefjærer... beklager at eg ikkje Quotet! Her er spørsmålet: Hmm... Er det mulig å kappe disse en runde? Hvor skal de kappes i så fall? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg svirrer rundt med 40mm lavere bil og det ble godkjent hos de "Gale" gutta i kjeledress Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Pent arbeide :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg